Onderdelen voorziening....

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
daf
Quadfanaat
Quadfanaat

Onderdelen voorziening....

Bericht door daf »

Ik moet even mijn frustratie kwijt :x

27-4 gaat mijn Blade kapot kroonwiel van het achterste cardan en steekas lv (waren beide waarschijnlijk al kapot toen ik hem kocht :( )

Hermann (en easyQ) heeft/hebben mij fantastisch geholpen met bestellen van de onderdelen.

Maar door alle feestdagen en vakantie zijn de onderdelen nog niet binnen :?

Is dit probleem alleen bij TGB of heb je dat ook met andere A/B merken ? (ik zit echt te denken nu om hem weg te doen en te kijken naar kawa, suzuki ed :verymad: )

wie weet raad ????
Kymco kxr 250 sports

M.v.g.

Daf
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Re: Onderdelen voorziening....

Bericht door andre verzijl »

normaal gesproken zijn de tgb onderdelen snel leverbaar.ik heb nu 3 tgb,s blade gehad en 1keer een kapote radiator gehad (garantie) 1keer een giet fout in de cilinder(garantie)beide keren binnen 7 werk dagen de onderdelen binnen en was de boel weer in mekaargezet door mijn dealer in barneveld.ik heb ervaren dat de blade quads van tgb zeer betrouwbare quads zijn en met elk merk kan je trubels krijgen ook met de A-merken want die slaan ook wel eens de plank grof mis!!.heb je aan frank of hermann al eens gevraagt waar het aan ligt dat het zo lang duurt?. groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

yamaha :applaus:

vandaag bestellen, 3 werkdagen later, onderdelen in huis
never drive faster then your angel can fly
daf
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door daf »

Ook voor Hermann en Frank is het gissen, ze geven zelf ook al aan dat het raar gaat (ook andere bestellingen) het zal deze keer dus wel aan feestdagen ed liggen. :?

Grootste probleem ben ik zelf denk ik, ik vergelijk het met de auto bussiness (ik heb gewoon te weinig geduld :verymad: )
Kymco kxr 250 sports

M.v.g.

Daf
Plaats reactie