Vosswinkel, 24 en 25 juli 2004, Duitsland

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Vosswinkel, 24 en 25 juli 2004, Duitsland

Bericht door Vyrena »

Dit keer weer een weekend rijden, totaal 4 manches...

Donderdag togen we met nog iemand richting Duitsland. Bij Dortmund kwamen we even in de knoop (keiveel wegen daar :? ) maar toen hadden we de weg gevonden, en binnen een uurtje waren we in Vosswinkel.

Daar zagen we een restaurant/hotel waar we eerst aan tafel gingen om eens de Duitse Schnitzels en het Bier te proeven. Nou, het was fantastisch!! Daarom hadden we maar besloten om de rest van het weekend daar te eten... :lol:

Vrijdags kwam het (eerst lege) rennerskwartier vanaf 1 uur ongeveer vol te staan... Vrijdag `s avonds dus nog ff biertje gepakt, maar toen echt naar bed rond 12 uur.

Zaterdags om 9 uur trainen, op een kei mooie baan! Het was kleigrond, en met veel tafels, afdalingen, en 2 dubbels!!! Echt keivet!!! We reden overigens bij de 250, dus maar de Blasters werden wel apart geklasseerd natuurlijk.

De eerste manche sprong mijn broertje zijn prolink doormidden (waar de achterveer in steunt onderaan). Lekker dus!

Hij reed toch nog uit, 6e dus, en ik 2e.

De 2e en 3e manche was mijn broertje 2e en ik 3e.

De 4e manche begon het te regenen, en na 3 ronden wist ik de kop over te nemen. Die 2e lag kwam wel dichter bij op het eind, maar maakte toen weer een foutje, zodat ik gewoon uit kon rijden.

Mijn broertje totaal 3 en ik 2.

Ik kwam overigens TMC-Topper tegen, hij reed keigoed bij de Senioren, en sprong cool (nog foto`s van op mijn camera staan ze nog, binnenkort post ik ze) totdat zijn band lek was... :( Sjit dus, maar wel veel lol gehad zaterdagsavond, want zijn maat die won een E-ton bij de verloting!!!

Dit was dus wel leuk weekendje, veel genoten, vooral van het kijken bij de rijders van de Inters, Seifner reed best een gat los voor Maessen (die een as brak) en Smits (die de laatste manche reed op machien van kennis)

Dus vatbaar voor herhaling!!!

Woensdag overigens naar Bentelo, waar TMC-Topper en ik in dezelfde manche zitten!!!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Jullie leven echt voor de cross eh ! 8)

Dat Maessen dan maar weg blijft bij ons, heeft hij toch geen competitie :lol:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Vant weekend ckers wel... alleen laatste manche met modder reed hij harstikke goed, ver op kop

Was keizonde van die as... hij reed er naar toe!!!

Maar mooi om hun te zien jumpen, Smits die hele tafel nemend, je keek zo tegen de onderkant aan !!!

Oja, mijn pa zegt altijd; een dag niet gecrosst is een dag niet geleefd!

Nou daar heeft ie gelijk in vind ik!!!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie