Quadbril

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Guytn
Toeschouwer
Toeschouwer

Quadbril

Bericht door Guytn »

Hallow,

Van mijn vriendin een mooie helm gekregen van Shark. De SRX samen met een mooie bril. Nu draag ik ook dagdagelijks een bril, maar hoe doen de mensen dit dan samen met een quadbril? Lenzen? Of speciale quadbril of gewoon een andere helm???

Kan natuurlijk mijn helm niet inruilen dus had ik graag een oplossing gevonden samen met mijn vriendin :-)

Groeten,
Guy
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Re: Quadbril

Bericht door andre verzijl »

je hebt van het merk smith de option otg serie dat zijn quadbrillen die geschikt zijn om te dragen als je een bril hebt deze option otg brillen zij iets groter en passen goed over je bril heen .ik heb er zelf ook een en ben heel tervreden over de bril.mijn bril koste rond de 30 euro.te verkrijgen denk ik bij de meeste quaddealers.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Lazii
Quadrider
Quadrider

Bericht door Lazii »

Ik draag ook een bril voor te rijden. Heb een gewone avg cross-helm en een rino crossbril (zonder roll-off). Ik zet gewoon mijn helm op, schuif de beentjes van men bril in men helm zodat ik die gewoon op men neus kan zetten en daarover de crossbril. Past allemaal over elkaar en geen last tijdens het rijden of het crossen.

En anders gewoon lenzen, doe ik ook wel eens.
Laatst gewijzigd door Lazii op di 06 jul, 2010 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Guytn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Guytn »

@ Lazii: Mijn gewone bril is iets te breed om mijn normale cross bril op te plaatsen.

@ André: Deze bril op onderstaande link zou dus breder moeten zijn dan de standaard brillen?

http://www.smithoptics.com/Snow-Option- ... ml?fl=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Guytn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Guytn »

Dit is trouwens mijn huidige bril dat ik van mijn vriendin gekregen heb, ook een Smith zonder er bij stil gestaan te hebben!Merk dat de bril die jij voorstelde een Large fit was, en deze die ik nu heb, de Hart & Huntington een Medium fit is! Even die Large fit gaan testen of deze mooi over mijn bril komt!

http://www.smithoptics.com/uploads/prod ... 844_32.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.smithoptics.com/Fuel-v.2-Har ... l?fl=flase" onclick="window.open(this.href);return false;
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

@guytn.de eerste link van je is de bril die ik ook heb.gewoon eens passen bij mij past hij prima.
Guytn
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Guytn »

Hey André, merci voor de snelle hulp!

Het is de Option OTG Enduro geworden! ( http://www.smithoptics.com/Option-OTG-E ... l?fl=flase" onclick="window.open(this.href);return false; )

De Snow option OTG zou bijna dezelfde zijn, maar is niet leverbaar in de winkel waar ik mijn quad spullen ga halen.

Ben er alvast tevreden van! Jammer dat je het vizier ervan niet kunt aanpassen naar een gekeurd exemplaar... Maar daarvoor is de afzetmarkt te klein zeker bij de brillen voor de mensen die brillen?

Groeten en bedankt voor de snelle hulp!

Guy
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

@guytn.dat je bij jouw bril geen gekleurd vizier kunt krijgen is dat jouw bril dubbel glas heeft en de mijne niet .dat is het enige verschil tussen die twee brillen.groeten en veel plezier met je quadbril. andre
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stephkewillems1 »

ge kunt ook eens kijken bij ski of snowboard brillenbrillen,daar kan je meestal verschillende soorten lenzen voor kopen,en heeft niets te maken of het een dubbelle lens is,dat zijn ver alle skibrillen om damp tegen te gaan.ik heb een oakly (niet de duurste) en daar kan ik witte,gele donkere en spiegellende lens voor krijgen.dus was ik van u stap eens ski of snowboard winkel in je buurt binnen :crosser:
Plaats reactie