Ik wil jullie er even op attenderen dat dergelijke mensen vaak makkelijke doelen opzoeken, en tegenwoordig staat heel het internet vol met informatie.
Zo is er een topic hier ergens met beveiliging van quad, menigeen heeft hier eigen persoonlijke beveiligingsmethodes en methodieken vernoemd. Er zijn mensen die vernoemen wanneer ze niet thuis zijn (ivm werk of andere hobbies) wanneer de quad waar is, hoe die gestalt staat, en met welke sloten. Met een beetje goed zoeken en wat moeite trek je dit zo uit verschillende topics.
En met een beetje googlen/hyven/facebooken heb je er zo een adres/locatie bij.
Laat ik het nog niet eens hebben over mensen die hun adres vermelden in marktplaats, daar hebben ze ook iets moois voor:
Misschien plaats ik dit topic wel voor jan l** maar misschien heb je dr wat aan, of denk je verrek ik heb eigenlijk veels te veel informatie op dit forum neergezet.Het kaartoverzicht is een manier om zoekresultaten op Marktplaats.nl te bekijken. U ziet in één oogopslag op de kaart waar producten en diensten bij u in de buurt worden aangeboden of gezocht. Bent u benieuwd wat Marktplaats-gebruikers bij u in de wijk aanbieden? Vul dan hierboven uw postcode in en bekijk de advertenties bij u in de wijk op het kaartoverzicht. Lees meer over het Kaartoverzicht.
Als er nog andere mensen suggesties hebben...schroom niet en schreeuw het van de daken, onze hobby dient beschermd te worden!