hallo, ik ben 16 jaar en kom uit genk (limburg belgie ) heb zojuist mijn booster spirit vastgereden.. oorzaak is nog steeds onbekend
nu was ik aan het rond kijken voor een quadje sind mijn 4 jaar droom ik er al van
nu had ik de revieuw gezien van een sp50s hier op het forum dat die moeilijk te tunen was zonder veel geld erin te steken
nja kader enz was blijkbaar wel stevig dus ik dacht er misschien een pibike blok onder te gooien zodat die toch wel een 10 pk heeft ipv 6 nu zou ik jullie mening eens willen hooren als het echt moeilijk gaat worden, hoeveel ik er max uit zou krijgen als je dat kan zeggen hier is een foto van het blok wat ik eronder wou leggen alé link * xD http://www.krpminibikes.be/index.html
mvg dylan
en ik zoek nog een kader btw
acces sp50s met een 125blok??
acces sp50s met een 125blok??
Laatst gewijzigd door meesen op vr 06 aug, 2010 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: acces sp50s met een 125blok??
bedoeling is om er ook mee op te baan te rijden denk dat een 160 iets teveel opvalt nuja 125 ook xD mr mijn vraag was als het gemakkelijk te monteren is op zo een kader?
-
- Quad Expert
- Berichten: 2834
- Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
- Locatie: Noord-Brabant - Nederland
- Contacteer:
Re: acces sp50s met een 125blok??
valt dat niet op 2 en 4 takt?
wel leuk.
maar 10 pk ga je nog niet hard, dat weet ik zeker!
met een goede uitlaat, 70cc, 21mm zou je toch al een heel resultaat moeten hebben, zeker boven de 10 pk.
ik zou eerder voor een 125cc 2takt crossblok gaan,
al hoe wel dat niet echt voor dagelijks gebruik is, slijtage.
dan heb je wel zown dikke 40 pk er onder
het monteren, dat zal toch aanpassen zijn lassen slijpen.
ik verwacht niet dat je heel het kader moet aanpassen.
maar de motor ophang punten wel moet lassen en al.
wel leuk.
maar 10 pk ga je nog niet hard, dat weet ik zeker!
met een goede uitlaat, 70cc, 21mm zou je toch al een heel resultaat moeten hebben, zeker boven de 10 pk.
ik zou eerder voor een 125cc 2takt crossblok gaan,
al hoe wel dat niet echt voor dagelijks gebruik is, slijtage.
dan heb je wel zown dikke 40 pk er onder
het monteren, dat zal toch aanpassen zijn lassen slijpen.
ik verwacht niet dat je heel het kader moet aanpassen.
maar de motor ophang punten wel moet lassen en al.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Re: acces sp50s met een 125blok??
nuja heb nog eens de prijzen bekeken en denk toch dat het betere is om doorte sparen naar een raptor 350 voormij ben enorm klein xD dus dan nog maar wat fokke aan mn brommerke.. was ik al maar 18
Re: acces sp50s met een 125blok??
of een dax blok zijn ook egt snel en is maar 50cc
suzuki ltz 400 special edition