Verzekering , inschrijving, buitenland

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
GDL.H
Toeschouwer
Toeschouwer

Verzekering , inschrijving, buitenland

Bericht door GDL.H »

nieuwe member met een aantal vragen.

Ik ben op vakantie in portugal , en heb hier een mooie witte yamaha raptor 700r gevonden.
Ik kom hier geregeld op vakantie aangezien mij vriendin haar ouders hier een vakantiehuisje hebben , de vraag is nu kan ik de quad laten vezekeren en inschrijven in portugal om er daarna ook mee op de belgische wegen te rijden ? , ik zou hem ook op de naam van mijn schoonvader laten vezekeren voor het drukken van de kostprijs , mag ik er dan oficiel ook mee rijden ?

zoals ik al zij het is een yamaha raptor 700r van 2007 hij ziet er zeer nieuw uit , en de dealer wist me te vertellen dat ie van een rijke kerel was die er bijna niet mee had gereden en die vanaf wilden omdat hij er niet meer mee reed . hij is zo goed als standaart op een aantal versier plaatjes , gril na. hij vraagt 5700 euro voor de quad is dit overdreven of een goede prijs.

is de aleminium onderkant bescherming standaart bij een raptor ?

en zit er standaart geen digitale snelheidsmeter bij ?

groetjes GD
GDL.H
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: Verzekering , inschrijving, buitenland

Bericht door GDL.H »

kan iemand antwoorden op men vragen ? ben ongeduldig kwil hem kopen :)

grtz
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

ik denk van wel maar waarom bel je de flikken niet even dan weet je het meteen :wink:
GDL.H
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door GDL.H »

Is geen slecht idee maar zijn zij de juiste instantie hiervoor ? kwil niet uitgelachen worden door een wijsneus van een copper.

antwoorden op andere vragen ook welkom

grtz
GDL.H
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door GDL.H »

Is geen slecht idee maar zijn zij de juiste instantie hiervoor ? kwil niet uitgelachen worden door een wijsneus van een copper.

antwoorden op andere vragen ook welkom

grtz
Plaats reactie