Ik had deze vraag al aan een ander topic gehangen, maar door andere postings valt ie niet erg meer op.
Heb een Touratech houder voor mijn Garmin CsX60, maar kan hier geen fatsoenlijke montageplaats vinden op het stuur van mijn Raptor 660. Het punt is er zit een montagebeugeltje bij voor montage op een dunne dwarsstang, die je op veel sturen van off the roads en crossers tegenkomt. Maar mijn Raptor heeft helaas geen dwarsstang.
Ik ben heel benieuwd hoe iemand anders dit opgelost heeft, alle adviezen zijn welkom. Alvast bedankt.
Peter.
Plaatsing Touratech houder voor Garmin
-
- Toeschouwer
Re: Plaatsing Touratech houder voor Garmin
Ik heb een way-point houder besteld voor mijn Garmin. Deze zijn eigenlijk bedoeld voor gebruik met een fietsstuur en ze passen prima op een quad. De mijne zit links op het stuur
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Plaatsing Touratech houder voor Garmin
ik heb nog wel wat dunne stangetjes liggen voor op je stuur (inclusief stuur klemmen)
Heb ik zelf ook op mijn raptor stuur gehad en werkt perfect
Dus als je zo'n stangetje wil hebben kan ik die wel opsturen (verzenden is voor eigen rekening .. 6.75 in NL )
het stangetje is verder gratis
Heb ik zelf ook op mijn raptor stuur gehad en werkt perfect
Dus als je zo'n stangetje wil hebben kan ik die wel opsturen (verzenden is voor eigen rekening .. 6.75 in NL )
het stangetje is verder gratis