ik zal alleen nog wel een paar uurtjes moeten sleutelen

ik hou jullie op de hoogte

Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk nog wel wat passende onderdelen hebt liggen.bonzaiking schreef:ok wat is er dan mee?? ik heb ook nog zat te doen koppeling is afgebroken,speling op 1 a arm speling op 2 kogels en accu is dood
dit is wat ik gister even snel kon ondekken
de as van de overbrening is overbonzaiking schreef:ok wat is er dan mee?? ik heb ook nog zat te doen koppeling is afgebroken,speling op 1 a arm speling op 2 kogels en accu is dood
dit is wat ik gister even snel kon ondekken

dat is juist het kloten aan bij onze het is een automaatbonzaiking schreef:flink balen als ik dit blok niet aan de praat krijg gooi ik er een crosserblok onder maar ik denk dat het wel gaat lukken

zou eventueel een aerox blok ofzo in legen maar dan gaat het weer veel kostencilinderhead schreef:dus kan je er geen ander blok ingooie omdat het een automaat is?

dan wel een sprinter blok hecilinderhead schreef:pfffffffff een earox blok3,5 pk ? als je gelukt hebt... een CROSSBLOK!!!! is geen scooter blok

laat het maar zijn ge weet het toch altijd veel betercilinderhead schreef:aerox sprinter blok??.... erger me beetje aan de reacties terwijl je er niet echt verstand van hebt... als er dan comentaar komt verzin je weer wat anders![]()
Even voor de duidelijkheid:
Een Crossblok is bijv een blok uit een CROSSmotor, of uit een crossquad of dergelijke. niet een blok wat voor op de weg is bedoelt ( aerox, puch, tomos, sprinter enzo )
Graag eerst zorgen dat de info klopt die je post, en dan pas een reactie zetten