zowiezo mijn advies, breng dat ding weg naar de dealer of een bromfietshandel, in de tussentijd dat die gemaakt word kan je eens beginnen met wat kennis opdoen zoals hierin 
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zorg dat je iets "cheaps" hebt om mee te beginnen met sleutelen zoals een puch maxi (koop een ding van 50 euries die karsverrot is en ga die rustig fixen) als je dan wat sloopt b.v. cilinder dan heb je voor 70euries nieuwe zuiger en cilinder, een simpele pitbike kan ook, kan je gelijk wat 4t ervaring opdoen...
of zoek iemand die je wilt helpen en dat jij mee kan kijken/leren.
heb je uiteindelijk meer aan, dan zelf aanmodderen en met het risico iets te slopen. aanmodderen kost je ook zeeën van tijd, terwijl als je hem had weggebracht was die misschien nu al gemaakt, en had je in de tussentijd al de hoofdstukken van ene boek over caberateurs en afstellen kunnen lezen zodat je het de volgende keer zelf kan doen...
vat mijn advies niet verkeerd op, maar ben zelf vaak genoeg op m'n bek gegaan omdat ik niemand had om het van te leren en ook niet het geld (toen) om goeie boeken te kopen...dan leer je het met vallen en opstaan en dat kost nog meer geld en tijd