Hey allemaal, ben net nieuw op dit forum omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een quad.
Nu heb ik besloten om te gaan voor de E-Ton Viper ST50 maar sinds ik geen verstand heb van quads had ik een paar vraagjes..
1. Wat is de topsnelheid (met en zonder begrenzing)?
2. Is hij makkelijk op te voeren?
3. Is het een betrouwbaar merk/ type quad?
4. Wat is de nieuwprijs van zo'n quad? want wil hem namelijk bij een dealer kopen ivm garantie etc.
5. Weet iemand een dealer die deze quad verkoopt in omgeving rotterdam? heb namelijk op internet gezocht maar is niet veel te vinden. Of misschien een goede/betrouwbare website waar ik hem kan kopen inc. afleverservice enzo
Bedankt in iedergeval
Groet,
Kevin
E-Ton Viper ST50
Re: E-Ton Viper ST50
hallo de bedoeling is dat je dit in het E-ton topic plaatst maargoed
1. topsnelheid is rond de 70 -75 begrenzing zit er niet op de vario loopt gewoon niet harder er zijn 170cc kits en andere nokkenassen te koop staat in het e-ton topic
2. nee
3. redelijk betrouwbaar enigste probleem wat ik tot nu toe gehad heb is een oliepakking en keering hebben ze al aangepast bij nieuwere modellen
4. nieuwprijs weet ik niet
5. kijk in het e-ton topic schuurman BV is de importeur misschien kan je bij Sevink Quads of rob kuijpers racing een e-ton bestellen
1. topsnelheid is rond de 70 -75 begrenzing zit er niet op de vario loopt gewoon niet harder er zijn 170cc kits en andere nokkenassen te koop staat in het e-ton topic
2. nee
3. redelijk betrouwbaar enigste probleem wat ik tot nu toe gehad heb is een oliepakking en keering hebben ze al aangepast bij nieuwere modellen
4. nieuwprijs weet ik niet
5. kijk in het e-ton topic schuurman BV is de importeur misschien kan je bij Sevink Quads of rob kuijpers racing een e-ton bestellen
http://www.brabantquads.nl/index.php?pagina=eton.php" onclick="window.open(this.href);return false;
misschien dit wat?
misschien dit wat?
Oke bedankt voor de tips allebei
Zaterdag gaan we even bij een paar bedrijven langs en hem dan bestellen
Zaterdag gaan we even bij een paar bedrijven langs en hem dan bestellen
@ martijnCR, hij geeft aan een 50 cc te willen kopen.
deze zijn wel op te voeren, zit een minarelli horizontaal blokje onder, dus mogelijkheden genoeg......
loopt standaart rond de 45/50 km/h
en? er een besteld?
René
deze zijn wel op te voeren, zit een minarelli horizontaal blokje onder, dus mogelijkheden genoeg......
loopt standaart rond de 45/50 km/h
en? er een besteld?
René