uitlaat met minder db

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
rebelspaint
Toeschouwer
Toeschouwer

uitlaat met minder db

Bericht door rebelspaint »

hallo allemaal na een aantal quad's gehad te hebben ben ik afgelopen woensdag ertoch weer voor gevallen
het is wederom een yamaha geworden nu een raptor 660r van 2005
nu het volgende ben sinds vorige week woensdag nu al 3 keer aangehouden in rotterdam op zich niet erg alles is in orde maar geen zin om steeds langs de kant te staan heb toch al niet zo'n goede verstandhouding met de p*lit*e
ik ben eigenlijk op zoek naar een uitlaat met de minste db"s
ik weet het vroeger zou ik juist ook voor zo hard mogenlijk gaan maar is stukkie zelfberscherming begin de gasten nu al zat te worden :verymad:
nu zit de standaard uitlaat erop en mijn vraag is wat voor merk maakt de stilste uitlaat zonder vermogen in te leveren

mvg ed
technoflexer
Quadrider
Quadrider

Re: uitlaat met minder db

Bericht door technoflexer »

is maar een optie voor u vrees ik en dan is de originele db killer terug plaatsen in de uitlaat.
yfz 450 ride it like you stole it
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Vaag, ik rij al een tijdje rond Schiedam / Rotterdam met mijn dubbelle monster uitlaaten en ben nog nooit staandgehouden door mijn uitlaten? en ik rij zonder db killers. En ja mischien je originale db killer er weer in steken?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
rebelspaint
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door rebelspaint »

zelfs de originele db killer zit er al in maar ze houden je toch aan voor het geluid je krijgt weliswaar geen boete maar toch irritant
kolkie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kolkie »

wat een goede optie zou kunnen zijn is een CRD en dan de QP serie, straat legaal zoals ze zelf aangeven, en nog vermogens winst.
heb hem al eens gemonteerd onder raptor 350 en daar was hij net zo stil als orgineel maar wel vermogens winst.....
Plaats reactie