My Suzuki Ltz
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
My Suzuki Ltz
vervolg op mijn vorgen topic , dat op een of anderen manier niet meer werkt :S
hallo , naar een tijdje quadloos te zijn geweest heb ik eindelijk weer een nieuwen quad het is een suzuki ltz 400 cc geworden uit 2005 . ik heb hem al een beetje schoon gemaakt , zoo als de bumper weer terug op nieuwen glans en de nerfs , van de bumpers zijn foto;s van de nerfs niet die komen morgen .
verschil links opgepoests rechts nog gewoon
de FP uitlaat
hier een nieuwen schakelaar voor knipperlichten enzo
en hier nieuwen mini LED nummerbord verlichting
omdat de vorgen eigenaar hem keertje op de kop gelecht had waren er erg diepen krassen in de kappen dezen heb nu weg gehaald
en hoe ik hem weer terug gelad heb gekregen , eerst met een mesje alle grove dingen er af gehaald , toen 500 korl geschuurt en toen met 800 korl , en toen met een dak brander er over heen gegaan , en dan komt de glans weer wat terug , maar ik denk dat ik hem nog met 1000 gaa doen of 1200 en dan nog eens met de brander , zoo komt het meschien beter op .
zoo zag die er uit sorry voor slechte foto's , dezen heeft de vorge eigenaar gemaakt omdat ik ze was vergeten te maken het zag er erger uit dan op de foto's
.
nu
de diepe krassen hebben we er niet uitgekregen want als we die er uit gaan halen heb ik niks meer van me kappe over
maar is al stukken beter dan het was, valt niet meer direct op
nu dat ik eindelijk eens genoeg tijd had heb ik de nerfbars en de voorbumper eens deftig onder de hand genomen , en moet er bij zeggen dat het resultaat er zeker mag zijn
en had tijdje terug mijn eigen frame geards gemaakt , eigenmodel , hier had ik helaas ook weinig tijd om dezen mooi te maken , dat had ik nu ook gedaan , mooi gele stickervel er op geplakt , en erna uit carbon foli het suzuki logo uitgesneden.
ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen . ben wel benieuwt wat jullie er van vinden
ps: beteren foto's volgen als het weer beter word
na tijdje afwezig zijn geweest , heb ik eindelijk weer tijd gekregen voor me quad , en daar meteen ook gebruik van genomen
als eerst maar de anderen spullen presenteren
zwarten goldspeed tankdop , met een suzuki stuurbescherming
me silvertec grabbar
en hier mijn tasje voor wat spullen in te doen bijvoorbeeld remschijfslot ketting enzo
dan beginnen we aan de spoorverbreders
de machine waar we mee gewerkt hebben
dan de quad eens goed plaatsen voor goed er aan te kunnen werken
erna hebben we de wielen er afgehaald , en alles voor de zekerheid nog eens goed nagemeten.
het matriaal 1tje zat al in de machine daarom 1 minder.
erna begonnen met de eerste bewerking
op dezen foto goed te zien dat we een extra randje gemaakt hebben waar spoorverbreder zich op centreert en stevig is.
erna de 2de bewerking gedaan.
hier is die klaar en zit die er op
past ook mooi in de velg
voor was klaar , nu achter nog
de eerste bewerking waar ook weer duidelijk een randje te zien is
hier was die klaar en gemonteert
http://img291.imageshack.us/img291/8808 ... ltz235.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img580.imageshack.us/img580/311/suzukiltz258.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
dit was het , verderen foto's komen nog , eerst maar eens de quad schoonmaken, en dan nieuwen foto's maken van hoe breed die staat
hallo , naar een tijdje quadloos te zijn geweest heb ik eindelijk weer een nieuwen quad het is een suzuki ltz 400 cc geworden uit 2005 . ik heb hem al een beetje schoon gemaakt , zoo als de bumper weer terug op nieuwen glans en de nerfs , van de bumpers zijn foto;s van de nerfs niet die komen morgen .
verschil links opgepoests rechts nog gewoon
de FP uitlaat
hier een nieuwen schakelaar voor knipperlichten enzo
en hier nieuwen mini LED nummerbord verlichting
omdat de vorgen eigenaar hem keertje op de kop gelecht had waren er erg diepen krassen in de kappen dezen heb nu weg gehaald
en hoe ik hem weer terug gelad heb gekregen , eerst met een mesje alle grove dingen er af gehaald , toen 500 korl geschuurt en toen met 800 korl , en toen met een dak brander er over heen gegaan , en dan komt de glans weer wat terug , maar ik denk dat ik hem nog met 1000 gaa doen of 1200 en dan nog eens met de brander , zoo komt het meschien beter op .
zoo zag die er uit sorry voor slechte foto's , dezen heeft de vorge eigenaar gemaakt omdat ik ze was vergeten te maken het zag er erger uit dan op de foto's
.
nu
de diepe krassen hebben we er niet uitgekregen want als we die er uit gaan halen heb ik niks meer van me kappe over
maar is al stukken beter dan het was, valt niet meer direct op
nu dat ik eindelijk eens genoeg tijd had heb ik de nerfbars en de voorbumper eens deftig onder de hand genomen , en moet er bij zeggen dat het resultaat er zeker mag zijn
en had tijdje terug mijn eigen frame geards gemaakt , eigenmodel , hier had ik helaas ook weinig tijd om dezen mooi te maken , dat had ik nu ook gedaan , mooi gele stickervel er op geplakt , en erna uit carbon foli het suzuki logo uitgesneden.
ik vind het allemaal mooi bij elkaar passen . ben wel benieuwt wat jullie er van vinden
ps: beteren foto's volgen als het weer beter word
na tijdje afwezig zijn geweest , heb ik eindelijk weer tijd gekregen voor me quad , en daar meteen ook gebruik van genomen
als eerst maar de anderen spullen presenteren
zwarten goldspeed tankdop , met een suzuki stuurbescherming
me silvertec grabbar
en hier mijn tasje voor wat spullen in te doen bijvoorbeeld remschijfslot ketting enzo
dan beginnen we aan de spoorverbreders
de machine waar we mee gewerkt hebben
dan de quad eens goed plaatsen voor goed er aan te kunnen werken
erna hebben we de wielen er afgehaald , en alles voor de zekerheid nog eens goed nagemeten.
het matriaal 1tje zat al in de machine daarom 1 minder.
erna begonnen met de eerste bewerking
op dezen foto goed te zien dat we een extra randje gemaakt hebben waar spoorverbreder zich op centreert en stevig is.
erna de 2de bewerking gedaan.
hier is die klaar en zit die er op
past ook mooi in de velg
voor was klaar , nu achter nog
de eerste bewerking waar ook weer duidelijk een randje te zien is
hier was die klaar en gemonteert
http://img291.imageshack.us/img291/8808 ... ltz235.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img580.imageshack.us/img580/311/suzukiltz258.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
dit was het , verderen foto's komen nog , eerst maar eens de quad schoonmaken, en dan nieuwen foto's maken van hoe breed die staat
Laatst gewijzigd door sjmallie94 op zo 03 jan, 2016 00:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: My Suzuki Ltz
Een tijdje terug heb ik mijn CDR spullen binnen gekregen met groote dank aan Quadtuning hierin zat
*A-Arms Pro Rider range
*ATV glide plate Pro Rider range
*Air filters Absolute Power
ik heb ook enkelen foto's van hoe het er op staat , duidelijkeren foto's gaan nog komen , heb wat weinig tijd wegens school en stage
sinds een tijdje was ik al aant zoeken naar DFR stickers , maar omdat daar doodskop of wat anders op stond wilde ik dat niet , dus heb ik ze vandaag maar zelf gemaakt , ik heb het zelfde materiaal gehaald bij een bedrijf dat bestickeren doet op auto's enzovoord
hier enkelen foto's van de CRD spullen en de stickers van de onderbodem heb ik nog geen goeien foto's sorry hier voor , dezen ga ik zoo snel mogelijk maken
de stickers
en omdat de koppelings deksel ook beschadicht was door de crosslaarzen heb ik daar ook zoon vel opgeplakt , en zelf vind niet verkeer uit zien
hier een totaal plaatje
beteren foto´s gaan nog volgen meteen als het weer mee speelt
*A-Arms Pro Rider range
*ATV glide plate Pro Rider range
*Air filters Absolute Power
ik heb ook enkelen foto's van hoe het er op staat , duidelijkeren foto's gaan nog komen , heb wat weinig tijd wegens school en stage
sinds een tijdje was ik al aant zoeken naar DFR stickers , maar omdat daar doodskop of wat anders op stond wilde ik dat niet , dus heb ik ze vandaag maar zelf gemaakt , ik heb het zelfde materiaal gehaald bij een bedrijf dat bestickeren doet op auto's enzovoord
hier enkelen foto's van de CRD spullen en de stickers van de onderbodem heb ik nog geen goeien foto's sorry hier voor , dezen ga ik zoo snel mogelijk maken
de stickers
en omdat de koppelings deksel ook beschadicht was door de crosslaarzen heb ik daar ook zoon vel opgeplakt , en zelf vind niet verkeer uit zien
hier een totaal plaatje
beteren foto´s gaan nog volgen meteen als het weer mee speelt
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dankje maxxer eindelijk eens zin en tijd gehad beetje alles op rijtje te zetten , gaan nog dingen volgen
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quadrider
ziet er nog best netjes uit die stickers!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dankje
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quad Master
Ziet er allemaal goed uit Lex
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dankje morgen even bellen met quadtuning voor FP voorbocht en als me nog wat in valt ook even mee vragen
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Waaarom ga je niet rechtstreeks naar fp
volledige lijn kost u dan 400€ en dan verkoopje je demper
volledige lijn kost u dan 400€ en dan verkoopje je demper
suzuki ltz 400 special edition
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hoezo zouw ik mijn demper moeten verkopen ?? heb die toch nu dus maakt niks uit of nu alleen een voorbocht pak want die kost namelijk 170 euro
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
De vooorbocht is veel dikker van een volledige lijn
suzuki ltz 400 special edition
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
en dat moet juist niet
zoo dun mogelijk zoo heb je minder weer stand en gaat de warmte sneller weg , en hoezo maken ze van compleeten lijn de voorbocht dikker dan van een losse voorbocht ?? ik heb niet over de standaart pijp van suzuki he echt van FP zoek ik een voorbocht
zoo dun mogelijk zoo heb je minder weer stand en gaat de warmte sneller weg , en hoezo maken ze van compleeten lijn de voorbocht dikker dan van een losse voorbocht ?? ik heb niet over de standaart pijp van suzuki he echt van FP zoek ik een voorbocht
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quad Master
Neen, hoe dikker je buis, hoe beter. Het volume van de voorbocht wordt groter. Ik denk dat Gielen_24 bedoelt dat (zoals bij mijn HMF) de slip-on of demper alleen op je voorbocht past. Als je van de eerste keer een volledige uitlaatlijn koopt is de buis over heel de lengte veel dikker. Dus als je nu een voorbocht gaat kopen past die niet op een slip-on omdat die slip-on de dikte heeft van je originele voorbocht. Zo is het bij de meeste pijpen.. Of het zo bij FP is weet ik niet...sjmallie94 schreef:en dat moet juist niet
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- yamahakoppel
- Quad GOD
is bij FP ook zo dat de slip on niet op een volledige lijn voorbocht past hij kan hem wel doen passen maar is zonde van het geld want hebt niet het volledige vermogen zoals bij een volledige lijn
ik ga blij zijn dat je op pag2 gaat zitten dan moet ik niet steeds wachten op al uw foto's
ik ga blij zijn dat je op pag2 gaat zitten dan moet ik niet steeds wachten op al uw foto's
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !