Amerika
-
- Quadrider
Amerika
halloo allemaal
zijn er hier mensen die al iets uit amerika hebbe late komen uit een bekende winkel fzo?
ik zou graag een stuurdemper laten afkomen en ik zou dit betalen met paypal
wordt dit hier ook afgeleverd dan ? het wordt toch niet tegengehouden aan de grenzen ofzo? en hoelang duurt dat ongeveer?
heb nog nooit iets uit amerika late komen dus
alvast bedankt mannen!
zijn er hier mensen die al iets uit amerika hebbe late komen uit een bekende winkel fzo?
ik zou graag een stuurdemper laten afkomen en ik zou dit betalen met paypal
wordt dit hier ook afgeleverd dan ? het wordt toch niet tegengehouden aan de grenzen ofzo? en hoelang duurt dat ongeveer?
heb nog nooit iets uit amerika late komen dus
alvast bedankt mannen!
Re: Amerika
Als het een klein bedrag is dan hoef je alleen BTW te betalen over de prijs en de verzendkosten, ik geloof dat de grens 150 euro is. Daarboven betaal je invoerrechten en BTW over de prijs en de verzendkosten.
De levertijd hangt af van het bedrijf waarmee ze verzenden, maar dan kan het ook nog wel eens 2 of 3 weken blijven hangen bij de douane. Als je haast hebt dan kun je het beter niet uit Amerika halen.
De levertijd hangt af van het bedrijf waarmee ze verzenden, maar dan kan het ook nog wel eens 2 of 3 weken blijven hangen bij de douane. Als je haast hebt dan kun je het beter niet uit Amerika halen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadverslaafde
betaal nooit anders dan met paypal, DUS GEEN MONEYGRAM of dergelijke. stort het anders maar naar mij, ik weet er nog wel een paar toepassingen voor
PAYPAL is the way to go.
de items zijn na verzending gemiddeld in een 4/5 dagen in nederland, eenmaal in nederland scheeld het heel erg, de ene keer een paar dagen, de andere keer een maand.
geen speld aan vast te knopen.
houd het gemiddeld op 2/3 weken.
PAYPAL is the way to go.
de items zijn na verzending gemiddeld in een 4/5 dagen in nederland, eenmaal in nederland scheeld het heel erg, de ene keer een paar dagen, de andere keer een maand.
geen speld aan vast te knopen.
houd het gemiddeld op 2/3 weken.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
ik woon dus in belgie
zij gebruiken het usps vervoer, weet nu niet of dat iets uitmaaakt in snelheid fzo
mvg niels
zij gebruiken het usps vervoer, weet nu niet of dat iets uitmaaakt in snelheid fzo
mvg niels
-
- Quad Master
Als ze met usps werken krijg je een tracker mee.
Daarop kan je zien waar je pakketje zit op dat moment. Handig
Wel best altijd betalen zoals Tjobbie al zei met paypal, gemakkelijk,snel en veilig.
Je bent wel best dat je ook kijkt naar de koers van de euro en de dollar.
Hoe lager de dollar hoe beter natuurlijk, kan een hoop schelen...
Daarop kan je zien waar je pakketje zit op dat moment. Handig
Wel best altijd betalen zoals Tjobbie al zei met paypal, gemakkelijk,snel en veilig.
Je bent wel best dat je ook kijkt naar de koers van de euro en de dollar.
Hoe lager de dollar hoe beter natuurlijk, kan een hoop schelen...
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quad Master
idd alleen met paypal betalen.
als je je parketje niet ontvang of niet klopt kan je makelijk je geld terug krijgen
ik weet niet hoe duur die demper is, maar je zou kunnen vragen aan de verkoper of ie een lager bedrag wilt invullen op de invoice (de bon) dat schilt weer btw en invoer
als je je parketje niet ontvang of niet klopt kan je makelijk je geld terug krijgen
ik weet niet hoe duur die demper is, maar je zou kunnen vragen aan de verkoper of ie een lager bedrag wilt invullen op de invoice (de bon) dat schilt weer btw en invoer
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
USPS (United States Postal Service), het zelfde als de post hier dus niet te verwarren met UPS.blaster007 schreef:ik woon dus in belgie
mvg niels
Pakketjes uit Amerika worden hier door ABX Logistics behandeld en zij zenden daarna door met taxi post, je mag min 2 weken tellen voor levering en dan is het al heel snel gegaan, ik heb voor mijn dmc uitlaat een maand gewacht.
Bij aankoop onder de 20€ moet je niks extra betalen (behalve kosten taxi post dacht ik)
Tot 150€ moet je btw betalen (21%).
En vanaf 150€ moet je btw + invoerrechten betalen (21% + 11%)
-
- Quadrider
hallloo
dit is dus een stuurdemper en ik moet door korting nzo maar 139 dollar ( incl transport kosten) betalen komt overeen met een 103 euro fzo op dit moment, nu moet ik gwn dat geld op paypal rekening zette, en betalen? en dan wordt het opgestuurd? of komt er nog iets bij kijken? moet je daaarboven nog eens geld betalen?
sorry heb nog nooit iets in amerika besteld
yuuu
dit is dus een stuurdemper en ik moet door korting nzo maar 139 dollar ( incl transport kosten) betalen komt overeen met een 103 euro fzo op dit moment, nu moet ik gwn dat geld op paypal rekening zette, en betalen? en dan wordt het opgestuurd? of komt er nog iets bij kijken? moet je daaarboven nog eens geld betalen?
sorry heb nog nooit iets in amerika besteld
yuuu
Geld die tot €150 ook voor NL??zati schreef:USPS (United States Postal Service), het zelfde als de post hier dus niet te verwarren met UPS.blaster007 schreef:ik woon dus in belgie
mvg niels
Pakketjes uit Amerika worden hier door ABX Logistics behandeld en zij zenden daarna door met taxi post, je mag min 2 weken tellen voor levering en dan is het al heel snel gegaan, ik heb voor mijn dmc uitlaat een maand gewacht.
Bij aankoop onder de 20€ moet je niks extra betalen (behalve kosten taxi post dacht ik)
En is het €150 omgerekend met de wisselkoers van de dollar ?
ja geld ook voor nl in eurosTimo660 schreef:Geld die tot €150 ook voor NL??zati schreef:USPS (United States Postal Service), het zelfde als de post hier dus niet te verwarren met UPS.blaster007 schreef:ik woon dus in belgie
mvg niels
En is het €150 omgerekend met de wisselkoers van de dollar ?
tot €150 betaal je btw en niet te vergeten inklaringskosten van de vervoerder
boven€150 betaal je btw+invoerrechten+inklaringskosten
yfz450r Blauw/Wit 2012
-
- Quadverslaafde
en zelfs dan is het vaak nog stukken goedkoper als in nederland, kun je nagaan hoe duur nederland is.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Had die DMC duals + pc5 + monsterintake enzovoort voor een prijs....waar je in nederland nog geen eens 1 uitlaat voor hebt, uit Amerika...
was ff een maandje wachten destijds....maar dat is die honderden euro's winst meer dan waard haha
was ff een maandje wachten destijds....maar dat is die honderden euro's winst meer dan waard haha
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Quadverslaafde
XeromeX schreef:Had die DMC duals + pc5 + monsterintake enzovoort voor een prijs....waar je in nederland nog geen eens 1 uitlaat voor hebt, uit Amerika...
goedkoper misschien maar geen winst hoor
als je het zo bekijkt is het idd goedkoop
maar let wel op als je iets koopt uit de usa
dat je het eigenlijk moet zien als of je het zonder garantie koopt
want als je iets heb dan wordt het puur lastig terug brengen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ja garantie is heel lastig, zou bijvoorbeeld een kappenset niet durven te bestellen of schadegevoelige onderdelen.mobydirk schreef:als je het zo bekijkt is het idd goedkoop
Zeker ook de moeite waard om een verkoper/winkel 3dubbel te checken voordat je wat aanschaft natuurlijk.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding