Overstap naar Suzuki LTZ 400
Geplaatst: vr 17 dec, 2010 12:11
Goedemorgen,
Ik heb hier in het verleden weleens eerder gepost over de topsnelheid van mijn Barossa. Ik heb ondertussen een betere oplossing dan het veranderen van de tandwielen, ik koop gewoon een andere quad Ik zit er over te denken om begin volgend jaar misschien naar een andere quad over te stappen. Eerst zat ik te kijken naar een TGB Target 325 (prachtige quad), maar hiermee heb ik hetzelfde probleem als ik nu met de Barossa heb, die komt ook maar met moeite boven de 80 en daarmee zou ik nog steeds het idee hebben dat ik anderen hinder als ik eens op de provinciale wegen rij. TGB Target 425 zou ook kunnen maar die is wel gelijk weer 1500 euro duurder en dat is het me op het moment niet waard. Daarnaast is de TGB een automaat en vind ik zelf juist een van de leuke dingen aan quad rijden het schakelen.
Omdat ik vanaf het begin de Suzuki LTZ 400 al een mooie quad vindt, heb ik nu mijn zinnen daarop gezet. Nu is mijn vraag aan jullie of de overstap van een Barossa Cheetah 250 naar een Suzuki LTZ 400 een beetje goed te doen is? Het zal dan waarschijnlijk niet de allernieuwste worden, maar gewoon een een 2e-hands LTZ 400 van rond 2004-2005. Racen doe ik er niet mee, het gaat me puur om de fun, bossen, tractorpaden, zandweggetjes maar ook gewoon woon-werk. Daar moet een LTZ 400 toch goed geschikt voor zijn lijkt me. Ik heb al veel gelezen over de Suzuki LTZ 400 dus ik weet al wel ongeveer wat ik mag verwchten.
Ps. Afgelopen donderdag reed rond 17:30 op de N18 bij Groenlo-Lievelde een gele quad, volgens mij ook een Suzuki LTZ 400 (ik zag het niet goed), waar wel een geweldig lekker geluid uit kwam. Is dat een bekende hier op het forum? Of laat ik het anders vragen, weet iemand over wie ik het heb en wat voor uitlaat hij/zij onder de quad heeft hangen?
Ik heb hier in het verleden weleens eerder gepost over de topsnelheid van mijn Barossa. Ik heb ondertussen een betere oplossing dan het veranderen van de tandwielen, ik koop gewoon een andere quad Ik zit er over te denken om begin volgend jaar misschien naar een andere quad over te stappen. Eerst zat ik te kijken naar een TGB Target 325 (prachtige quad), maar hiermee heb ik hetzelfde probleem als ik nu met de Barossa heb, die komt ook maar met moeite boven de 80 en daarmee zou ik nog steeds het idee hebben dat ik anderen hinder als ik eens op de provinciale wegen rij. TGB Target 425 zou ook kunnen maar die is wel gelijk weer 1500 euro duurder en dat is het me op het moment niet waard. Daarnaast is de TGB een automaat en vind ik zelf juist een van de leuke dingen aan quad rijden het schakelen.
Omdat ik vanaf het begin de Suzuki LTZ 400 al een mooie quad vindt, heb ik nu mijn zinnen daarop gezet. Nu is mijn vraag aan jullie of de overstap van een Barossa Cheetah 250 naar een Suzuki LTZ 400 een beetje goed te doen is? Het zal dan waarschijnlijk niet de allernieuwste worden, maar gewoon een een 2e-hands LTZ 400 van rond 2004-2005. Racen doe ik er niet mee, het gaat me puur om de fun, bossen, tractorpaden, zandweggetjes maar ook gewoon woon-werk. Daar moet een LTZ 400 toch goed geschikt voor zijn lijkt me. Ik heb al veel gelezen over de Suzuki LTZ 400 dus ik weet al wel ongeveer wat ik mag verwchten.
Ps. Afgelopen donderdag reed rond 17:30 op de N18 bij Groenlo-Lievelde een gele quad, volgens mij ook een Suzuki LTZ 400 (ik zag het niet goed), waar wel een geweldig lekker geluid uit kwam. Is dat een bekende hier op het forum? Of laat ik het anders vragen, weet iemand over wie ik het heb en wat voor uitlaat hij/zij onder de quad heeft hangen?