spatborden verwijderd
-
- Easy Quadrider
spatborden verwijderd
Ik weet niet of dit onderwerp hier bij tuning past maar wist het anders nergens te plaatsen.
Wist juist niet wat doen en heb het verlengde van de spatborden dan maar eens van mijn warrior gehaald, was dit al lang van plan. moet nog wel afgewerkt worden maar ben maar gestopt want de buren kwamen al zien.(was 21:30U en is hier normaal rustig totdat er iemand aan zijne quad begint te kloten )
graag jullie reacties want weet niet of het beter is
dit moet ik nog een beetje afwerken
Wist juist niet wat doen en heb het verlengde van de spatborden dan maar eens van mijn warrior gehaald, was dit al lang van plan. moet nog wel afgewerkt worden maar ben maar gestopt want de buren kwamen al zien.(was 21:30U en is hier normaal rustig totdat er iemand aan zijne quad begint te kloten )
graag jullie reacties want weet niet of het beter is
dit moet ik nog een beetje afwerken
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
over die heelguards staat hier ergens een zeer triest verhaal wat er gebeurd als ze hun nut niet meer kunnen bewijzen door ze weg te halen of als ze stuk zijnHanzie schreef:ziet er goed uit!!
die heelguards er nog af, en hij staat een stuk beter!
en koeke als je in de regen rijd zo zullen ze er volgens mij snel terug op staan
ligt eraan bij welke quad je ze eraf haalt, bij een blaster, aan de kant van de achterrem, loopt de heelguard redelijk hoog, dus kom je zeker met je voet aan de wielen, maar kijk eens bij de Z en de warrior. de plastic gaat redelijk laag, dus ga je de wielen nooit raken. ik heb nu gister een hele dag gereden zondag heelguards en ik ben nog niet 1 keer in de buurt van de wielen geweest, en de zaterdag zelfs met sportschoenen gereden en zonder heelguards. ik moet wel zeggen, dat ik eerst een klein testritje heb gedaan of het wel zonder risico's was, bij mijn type van quad kun je ze er gerust af halen. bij de warrior, yfz ook. de rest weet ik niet. bij de blaster raad ik het sterk af!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik zou zeggen: zet dat daar maar vlug terug op want het is echt niet mooi, precies een onafgewerkte quad
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
je mag ze niet los laten, want dan gaat de slijkplaat aan de kant van de achterrem de uitlaatbocht raken, en dan gaat ie smeltenS.W.A.T. schreef:hanzie hoe heb jij je spatborden nu vast gemaakt van achter? of heb je het zo gelaten?
ofwel kun je zelf beugeltjes maken (2stuks) ofwel moet je het bestaande beugeltje nemen, en enkel dat stuk gebruiken, doormiddel van het eraf te zagen, kijk naar de foto's dan weet je wat ik bedoel.
is moeilijk uit te leggen, als je wil kan ik in het weekend nog wat foto's ervan maken om het duidelijk te maken?
DQT Racing Team