PRECISION

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
blaster007
Quadrider
Quadrider

PRECISION

Bericht door blaster007 »

Halloo

Ik was dus op zoek naar een stuurdemper voor op men yamaha yfz 450 R.. Nu zag ik overal goede dingen over "streamline" stuurdempers.. Dus dacht zou mooi zijn moesten die goed gaan. Ik naar de quadzaak. 225 euries voor zo'n ding. Zou dan speciaal voor een yfz R zijn, naa een heleboel geklommel pastte dat ding dus langs geen kanten, raakte altijd wel op een plek mijn frame. En je hebt niet echt veel plaats bij een R.en dan die standen trekt oook op gene zak xd. :verymad:
zet je em op stand 4, lijkt of er geen demper op zit, stand 5 kan je al je stuur bena nie meer draaiee :verymad:
Dus van dit merk wil ik nooit nmeeer iets te make hebbe.

Dus nu wil ik ene van de beste kwaliteit.
nu zat ik te denken aan een Ohlins ( schijf) maar weet niet of ze deze maken voor op mijn quad.
En andere mogelijk heid is een precision stuurdemper.

Alle 2 dure dingskes dus zou graag willen weten of iemand hier ervaring mee heeft of welke de beste is
danku wel :p :bier:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Re: PRECISION

Bericht door tjobbie »

van wat ik een beetje heb gelezen kun je het beste voor een precision pro, elka sytem 3/5, of scotts performance gaan, de ohlins ken ik niet maar is een vooraanstaand merk dus zal ook niet slecht zijn neem ik aan. heb zelf een elka 3 en ben er zeer tevreden mee. deze kun je mooi gelijkmatig per stap verzwaren.
de prijs zit ook vaak in het onderzoek wat is gedaan om de dempers zo goed te krijgen :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
blaster007
Quadrider
Quadrider

Re: PRECISION

Bericht door blaster007 »

oke, ben al heel wat wijzer geworden, heb ook naar elk van die merken emails gestuurd enzo

en precision komt bij mij et beste voor :p kan je center en bochten instellen :idea:

ronnie B van het forum kan deze leveren ;-)

yuu
Plaats reactie