Start problemen warrior 350 GEVONDEN
Start problemen warrior 350 GEVONDEN
Hoi , ben nieuw hier en heb een vraagje.Heb onlangs een warrior 350 geërfd, het is een ouder model ik denk 1999 ofzo , als ik op de foto's mag afgaan(papieren moet ik nog krijgen), nu deze quad heeft echt niet veel gereden en stond al verschillende jaren stil , helaas ook buiten. Ben hem gaan ophalen en de plastiek moet dringend vervangen worden of gespoten, voor de rest valt het al bij al nogal mee(goed materiaal zeker).Heb de benzine tank leeg gelaten en de carburator zuiver gemaakt, en dan proberen te starten(vooraleer ik teveel kosten maak eerst weten of hij draait), nu hij start niet heeft even gedraaid en terug stil gevallen en krijg hem niet meer aan de praat,tenzij ik start pilot gebruik dan draait hij even tot dat op is, dus het is een benzine probleem, maar wat, heb de carburator al meerder keren afgedaan en uitgeblazen. Maar niks helpt iemand een idee
Shoot zou ik zeggen .......
alvast bedankt
Shoot zou ik zeggen .......
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door rschoena op vr 15 apr, 2011 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Start problemen warrior 350
het kraantje op uw tank is dit misschiens verstopt
als je carburator zuiver hebt gemaakt en hem dan nog eens test en carburator terug zuiver maakt zit er dan benzine in de vlotterkamer
alles eens goed reinigen en zuiverblazen met een compressor
als je carburator zuiver hebt gemaakt en hem dan nog eens test en carburator terug zuiver maakt zit er dan benzine in de vlotterkamer
alles eens goed reinigen en zuiverblazen met een compressor
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Start problemen warrior 350
Hoi al bedank voor de reactie, er komt inderdaad benzine in de vlotterkamer, en heb alles al 2 maar uitgeblazen dus daaraan zal het niet liggen.Heb de carburator volledig uitgewassen met benzine en uitgeblazen, de sproeiers zijn volgens mij ook niet verstopt, het membraampje aan de zijkant was uitgdroogd (weet zelfs niet waartoe dit dient) deze heb ik terug losgemaakt en terug gemonteerd. Dacht eerst dat er iets mis was met de kleppen , maar dan kan hij met start pilot ook niet starten dus het moet carbu zijn ?????
Re: Start problemen warrior 350
Hoi hier ben ik weer,
Heb net mijn quad terug gemonteerd , nadat ik ze volledig in orde gezet heb en probeer ze nu te starten,maar...................niks, van het moment dat ik start pilot even in de lucht filter spuit start hij onmiddellijk, dus duidelijk carbu problemen????? Iemnd een idee wat het kan zijn? Heb de Carbu terug gedemonteerd en als ik de vlotterkamer vol laat lopen en dan met de compressor aan de lucht filter kant inblaas , zie ik de benzine vernevelen richting inlaat, kan het zijn dat er er ergens iets vast hangt zodat hij niet op het venturi van de carbu zuigt???Hoe werkt dat eigenlijk , er moet toch ergens een soort onderdruk gemaakt worden zodat de benzine in de cilinder komt????
Graag raad want ik weet het niet meer
Ronny
Heb net mijn quad terug gemonteerd , nadat ik ze volledig in orde gezet heb en probeer ze nu te starten,maar...................niks, van het moment dat ik start pilot even in de lucht filter spuit start hij onmiddellijk, dus duidelijk carbu problemen????? Iemnd een idee wat het kan zijn? Heb de Carbu terug gedemonteerd en als ik de vlotterkamer vol laat lopen en dan met de compressor aan de lucht filter kant inblaas , zie ik de benzine vernevelen richting inlaat, kan het zijn dat er er ergens iets vast hangt zodat hij niet op het venturi van de carbu zuigt???Hoe werkt dat eigenlijk , er moet toch ergens een soort onderdruk gemaakt worden zodat de benzine in de cilinder komt????
Graag raad want ik weet het niet meer
Ronny
Re: Start problemen warrior 350
heb je al gecontroleerd of hij wel ontsteking heeft?rschoena schreef:Hoi hier ben ik weer,
Heb net mijn quad terug gemonteerd , nadat ik ze volledig in orde gezet heb en probeer ze nu te starten,maar...................niks, van het moment dat ik start pilot even in de lucht filter spuit start hij onmiddellijk, dus duidelijk carbu problemen????? Iemnd een idee wat het kan zijn? Heb de Carbu terug gedemonteerd en als ik de vlotterkamer vol laat lopen en dan met de compressor aan de lucht filter kant inblaas , zie ik de benzine vernevelen richting inlaat, kan het zijn dat er er ergens iets vast hangt zodat hij niet op het venturi van de carbu zuigt???Hoe werkt dat eigenlijk , er moet toch ergens een soort onderdruk gemaakt worden zodat de benzine in de cilinder komt????
Graag raad want ik weet het niet meer
Ronny
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
-
- Quadrider
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 23 apr, 2008 19:21
- Locatie: Nederland
Re: Start problemen warrior 350
YannickC schreef:heb je al gecontroleerd of hij wel ontsteking heeft?rschoena schreef:Hoi hier ben ik weer,
Heb net mijn quad terug gemonteerd , nadat ik ze volledig in orde gezet heb en probeer ze nu te starten,maar...................niks, van het moment dat ik start pilot even in de lucht filter spuit start hij onmiddellijk, dus duidelijk carbu problemen????? Iemnd een idee wat het kan zijn? Heb de Carbu terug gedemonteerd en als ik de vlotterkamer vol laat lopen en dan met de compressor aan de lucht filter kant inblaas , zie ik de benzine vernevelen richting inlaat, kan het zijn dat er er ergens iets vast hangt zodat hij niet op het venturi van de carbu zuigt???Hoe werkt dat eigenlijk , er moet toch ergens een soort onderdruk gemaakt worden zodat de benzine in de cilinder komt????
Graag raad want ik weet het niet meer
Ronny
Heb je dat stuk wat je quote wel gelezen eigenlijk??
Gebruik je ook de choke tijdens het starten?
En weet je zeker dat de vlotterbakjes volstromen?
Naar wat jij verteld zou hij nl. gewoon aan moeten slaan
Groet
Raptor 660 supermotard
Re: Start problemen warrior 350
Natuurlijk wel.NillesGilles schreef:YannickC schreef:heb je al gecontroleerd of hij wel ontsteking heeft?rschoena schreef:Hoi hier ben ik weer,
Heb net mijn quad terug gemonteerd , nadat ik ze volledig in orde gezet heb en probeer ze nu te starten,maar...................niks, van het moment dat ik start pilot even in de lucht filter spuit start hij onmiddellijk, dus duidelijk carbu problemen????? Iemnd een idee wat het kan zijn? Heb de Carbu terug gedemonteerd en als ik de vlotterkamer vol laat lopen en dan met de compressor aan de lucht filter kant inblaas , zie ik de benzine vernevelen richting inlaat, kan het zijn dat er er ergens iets vast hangt zodat hij niet op het venturi van de carbu zuigt???Hoe werkt dat eigenlijk , er moet toch ergens een soort onderdruk gemaakt worden zodat de benzine in de cilinder komt????
Graag raad want ik weet het niet meer
Ronny
Heb je dat stuk wat je quote wel gelezen eigenlijk??
Gebruik je ook de choke tijdens het starten?
En weet je zeker dat de vlotterbakjes volstromen?
Naar wat jij verteld zou hij nl. gewoon aan moeten slaan
Groet
Maar het wil niet zeggen omdat het er "was" dat het er nog steeds is he
Hij staat al een heeeele tijd stil dus een slecht contact zou ook niet zo gek zijn...
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
Re: Start problemen warrior 350
Hoi ,
hetgeen ik schrijf heb ik nu gedaan de Laatste dagen, aks ik hem nu probeer met start pilot start hij , maar daar zonder niks.
@yannickC ik heb nog ontsteking want anders start hij niet met start pilot.
@NillesGilles , ja ik gebruik de choke en de vlotterkamer zit vol benzine want als ik de aflaatschroef open draai komt er benzine uit.
Nog iemand ideeën?????? Help
Ronny
hetgeen ik schrijf heb ik nu gedaan de Laatste dagen, aks ik hem nu probeer met start pilot start hij , maar daar zonder niks.
@yannickC ik heb nog ontsteking want anders start hij niet met start pilot.
@NillesGilles , ja ik gebruik de choke en de vlotterkamer zit vol benzine want als ik de aflaatschroef open draai komt er benzine uit.
Nog iemand ideeën?????? Help
Ronny
Re: Start problemen warrior 350
Heb je al een nieuwe bougie geprobeerd ?
Start pilot is veel vluchtiger dan benzine en ontsteekt sneller.
Als je 100% zeker wil zijn dat je vlotter vol blijft lopen kan je een darmpje aansluiten op de overlop en die opendraaien (het principe van een pasdarm dat ze ook op de bouw gebruiken)
Start pilot is veel vluchtiger dan benzine en ontsteekt sneller.
Als je 100% zeker wil zijn dat je vlotter vol blijft lopen kan je een darmpje aansluiten op de overlop en die opendraaien (het principe van een pasdarm dat ze ook op de bouw gebruiken)
Re: Start problemen warrior 350 GEVONDEN
Heb het gevonden, eindelijk. Heb nogmaals de carbu gedemonteerd en daarna de bougie gekuist en hij draait, moet wel nog afgeregeld worden, heb nog geen stationair toerental en af en toe schiet hij,ontsteking die waarschijnlijk niet juist staat of mengsel dat op dat moment niet juist is. Dat vinden we nog wel, be, al blij dat hij draait.
Toch bedankt voor het meedenken allemaal
en nu eens een testrit maken
Ronny
Toch bedankt voor het meedenken allemaal
en nu eens een testrit maken
Ronny
Re: Start problemen warrior 350 GEVONDEN
Succes, wel mooi dat je weer een stukje verder bent gekomen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Start problemen warrior 350 GEVONDEN
heel mooi werk!
Is het niet beter om meteen nieuwe olie te steken en zacht te beginnen met een motor die al een hele tijd stil gestaan heeft?
Is het niet beter om meteen nieuwe olie te steken en zacht te beginnen met een motor die al een hele tijd stil gestaan heeft?
- 2002 Yamaha Warrior 350
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk
- 2002 Volvo v40 1.9dci 102pk