hallo iedereen ben hier nieuw op de site en ook een nieuwe quad rijder
heb mij een raptor 660 gekocht maar de nokkenas was in 2 gebroken
zou er mij iemand kunnen helpen hoe ik deze moet afstellen aub
want heb wel gehoord dat da allemaal juist moet staan
ne maat van mij doet dat voor mij omdat ik er nie zo veel verstand af heb
maar hij moest juist weten hoe da juist moest staan
alvast al heel erg bedankt voor wie mij eventueel zou kunnen helpen
groetjes davy
afstellen van nokkenas van raptor 660
Re: afstellen van nokkenas van raptor 660
neem aan dat je kleppen stellen bedoelt
klepspeling bij koude motor
inlaat tussen de 0.10 - 0.15 mm
uitlaat tussen de 0.15 - 0.20 mm
klepspeling bij koude motor
inlaat tussen de 0.10 - 0.15 mm
uitlaat tussen de 0.15 - 0.20 mm
never drive faster then your angel can fly
Re: afstellen van nokkenas van raptor 660
ik zal iets specifieker zijn
gemoet je je piston met je nokkenas verbienden met een kleine ketting
en heb gehoord da da juist moest staan da bedoel ik
ik weet nie hoe ik het anders moet uitleggen
mvg davy
gemoet je je piston met je nokkenas verbienden met een kleine ketting
en heb gehoord da da juist moest staan da bedoel ik
ik weet nie hoe ik het anders moet uitleggen
mvg davy
-
tjobbie
- Quadverslaafde

- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: afstellen van nokkenas van raptor 660


734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: afstellen van nokkenas van raptor 660
maar de nokken as is gebroken
nu wil je er een nieuwe in stoppen en weten hoe hij moet staan?
als dat zo is zou ik eerst even de kop er af halen om te kijken hoe de kleppen er aan toe zijn
ik neem aan dat een 660 niet vrij draait?
daar zou je ook nog wel wet schade kunnen vinden ben ik bang voor
nu wil je er een nieuwe in stoppen en weten hoe hij moet staan?
als dat zo is zou ik eerst even de kop er af halen om te kijken hoe de kleppen er aan toe zijn
ik neem aan dat een 660 niet vrij draait?
daar zou je ook nog wel wet schade kunnen vinden ben ik bang voor
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!


