Hoe zit dat met de banshee en papieren ? Vanaf wanneer zijn ze uitgegeven met papieren en is er enige mogelijkheid om die te herkeuren , ookal is het in nederland . Ik zou moeten aan papieren geraken voor een banshee en heb er wel geld voor over .
Alvast bedankt .
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
je banshee moet naar tuv in duitsland om hem te laten keuren daarna kan je met die papieren naar de rdw om je kenteken te krijgen kost bij vd ham ong 1500 euro
De keuring is toch niet meer te doorstaan met 2 takt ? of vergis ik mij ...
En alles kwa pinkers , uitlaat en alles moet volledig origineel worden gezet dan ?
Het schijnt dat ze nog niet te mals zijn met die keuringen ...
Kawasaki kfx 400 = sold
miichielx schreef:De keuring is toch niet meer te doorstaan met 2 takt ? of vergis ik mij ...
En alles kwa pinkers , uitlaat en alles moet volledig origineel worden gezet dan ?
Het schijnt dat ze nog niet te mals zijn met die keuringen ...
idd dat is waar ja, 2t doen ze dacht ik niet meer
je zou kunnen kijken voor een frame met kenteken
die staan nog wel eens op ebay.de
nog niet zo gek lang geleden kwam ik er daar 1tje tegen voor 1000euro
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
zoals hier allemaal met TITLE dus ik vermoed papieren , ben ik iets met DIE papieren of moet/kan ik dat hier laten valideren dat ik er legaal de weg mee op mag ?
mvg
Kawasaki kfx 400 = sold
Nee, dat zijn Amerikaanse papieren. Het idee is dat je papieren hebt die in een Europees land zijn uitgegeven, dan gaat Nederland niet opneiuw keuren maar geven ze gewoon een kenteken.
Jazzy schreef:Nee, dat zijn Amerikaanse papieren. Het idee is dat je papieren hebt die in een Europees land zijn uitgegeven, dan gaat Nederland niet opneiuw keuren maar geven ze gewoon een kenteken.
Voor alle duidelijkheid ik woon in Belgie , en Als je een amerikaanse auto laat overkomen of een amerikaanse moto ( heb ik nog gehoord ) dan kan je daar toch ook mee rond rijden hier ?
Kawasaki kfx 400 = sold
Jazzy schreef:Nee, dat zijn Amerikaanse papieren. Het idee is dat je papieren hebt die in een Europees land zijn uitgegeven, dan gaat Nederland niet opneiuw keuren maar geven ze gewoon een kenteken.
Voor alle duidelijkheid ik woon in Belgie
Het principe blijft het zelfde.
en Als je een amerikaanse auto laat overkomen of een amerikaanse moto ( heb ik nog gehoord ) dan kan je daar toch ook mee rond rijden hier ?
Zelfde verhaal, moet vaak aangepast worden en dan gekeurd.