Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn piggy pags van mijn veringen te beschermen.
Iemand tips?
Bescherming piggy pags
Bescherming piggy pags
- QuadRacing is a Passion -
Re: Bescherming piggy pags
ne keer vragen aan samuel als je daar bent hij heeft normaal wel iets liggenibieboy schreef:Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn piggy pags van mijn veringen te beschermen.
Iemand tips?
www.ktmracing.be the orange army
Dat kan ik inderdaad keer doen... Hij zal wel wat wetendommelsch schreef:ne keer vragen aan samuel als je daar bent hij heeft normaal wel iets liggenibieboy schreef:Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn piggy pags van mijn veringen te beschermen.
Iemand tips?
- QuadRacing is a Passion -
mss iets in neophreen maken
-
- Quad Expert
Quadtech heeft carbon beschermkappen die je er zo overheen kunt schuiven.ibieboy schreef:Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn piggy pags van mijn veringen te beschermen.
Iemand tips?
No Can't Do!
de binnen band van een mountenbike erover heen trekken, en mooi afsnijden.
bij mijne lukt dit niet maar uw pags zijn minder dik he.
grt
bij mijne lukt dit niet maar uw pags zijn minder dik he.
grt
W-tec CRF450 2012 # 92
Steins IT Consultancy
Steins IT Consultancy
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
ik gebruik een doorzichtige rubbere flap, daar snij ik dan een lapje uit, maak ik 4 gaten in en doe ze met een tyrap vast om de piggybags.
dit is een rubbere flap die ze in fabrieken gebruiken voor de doorgang van de ene na de andere hal.
is 5mm dik.
dit is een rubbere flap die ze in fabrieken gebruiken voor de doorgang van de ene na de andere hal.
is 5mm dik.