Wie heeft er een goede tip om GOED de kentekenplaat achterop een LTZ400 te monteren? Heb nu al 2x gehad dat mijn kentekenplaat loslaat.
Weet er iemand een goede geschikte houder, of een ander manier?
Alvast bedankt,
Ronald
Goed kenteken monteren LTZ400
Re: Goed kenteken monteren LTZ400
een houder van rvs
en lieftst een dikke plaat en die op 2 plaatsen aan je kader bevestigen
en lieftst een dikke plaat en die op 2 plaatsen aan je kader bevestigen
suzuki ltz 400 special edition
heeey,
volgens mij zit je achterlicht gemonteerd op 2 dikkere aan t frame gelaste beugels,
even je achterlicht los maken dan op die 2 beugels inderdaad een rvs plaatje schroeven.met meteen gaten voor je achter-
licht en je kentekenplaat,of 2 strippen ertussen maken en daar je kenteken op schroeven,maar ik zou
voor de 1ste optie gaan heb het zelf ook zo gehad,was geen probleem!!!!
succes ermee
grth corne
volgens mij zit je achterlicht gemonteerd op 2 dikkere aan t frame gelaste beugels,
even je achterlicht los maken dan op die 2 beugels inderdaad een rvs plaatje schroeven.met meteen gaten voor je achter-
licht en je kentekenplaat,of 2 strippen ertussen maken en daar je kenteken op schroeven,maar ik zou
voor de 1ste optie gaan heb het zelf ook zo gehad,was geen probleem!!!!
succes ermee
grth corne
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
Op de eerste foto kan je zien dat ik zo'n plaatje had.. Deze is op de boutgaten gescheurd. Zal misschien een dikkere moeten nemen dan.. Deze was "origineel" meegeleverd.
Zijn deze ergens te koop?
Zijn deze ergens te koop?
Wat bedoel je juist met mijn kentekenplaat gaat los?
Vijzen die los trillen of iets anders?
Ingeval van het eerste gaan zelfborgende moeren gebruiken (deze met een kunststofring in de moer).
Ingeval van het eerste gaan zelfborgende moeren gebruiken (deze met een kunststofring in de moer).
A motorcycle is God's gift to mankind
Zag net dat ik niet volledig ben geweest. Jouw oplossing met de borgmoer was in eerste instantie de goede oplossing geweest, maar nu is van de rvs-plaat, die ik heb, 1 gat uitgescheurd. Kan deze nu niet meer gebruiken.den eddy schreef:Wat bedoel je juist met mijn kentekenplaat gaat los?