quad met 50 mm verbreden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
mattijs112
Easy Quadrider
Easy Quadrider

quad met 50 mm verbreden

Bericht door mattijs112 »

hallo ik wil mijn raptor 350 met verbreed bloken verbreden en die zijn 50 mm dik per stuk voor en achter nu is de vraag kan de achteras dat hebben ? (ga er dan niet meer mee springen )?? wie weet raad?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: quad met 50 mm verbreden

Bericht door yamahakoppel »

er zijn mensen die spoorverbreders en extended hubs steken dit is 95mm aan elke kant bij kan ze wel hebben
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

ik denk als je spoorverbreders EN verbrede hubs neemt dat het niet zo goed is om nog te springen, ik denk dat je beter of de hubs of de spoorverbreders neemt. Ofwel een verbrede as maar das wel prijzig.
Yamaha YFZ480Build in progress
kolkie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kolkie »

hej mattijs,
50 mm voor en achter? achter zou wel goed gaan zeker omdat je meerendeel onroad rijd, maar voor voor zou ik dan tog liever voor brede armen kiezen, het stuurt straks niet zo fijn meer met de blokken er tussen....
ik heb nog wel een adres voor je waar je eventueel in de buurt nog paar mooie armen zou kunnen kopen kun je hem gelijk verlagen zonder andere veren, zijn armen met bevestiging voor normal lengte veren en long trafel(pb je me voor intresse?).

René
Plaats reactie