pinkers
Re: pinkers
De pinkerdoos zit meestal achter de zwarte kap met je licht erin. Als je deze kompleet erafneemt zie je meestal een bijgebouwde pinkerdoos.tomsy schreef:khad een vraagje.
op mn quad zijn er pinkers maar die marcheren niet, kunn de fliks daar iets teegn zeggn.
waar ligt de pinkerdoos ergens op een quad (kawa ksf 250)
mvg
tom
Je kan deze blijven vervangen omdat ze niet tegen trillingen en vocht kunnen. Ik heb er eens eentje afgekit met siliconen en na 2 weken weer kapot dus.................
Als je je hand uitsteekt om af te draaien zal wel voldoende zijn zekers . Zorg dat je licht en stoplicht goed werken.
Groetjes Peter
bij mij is het een klein zwart doosje en dit is zo groot als een 9v baterij , dacht ook dat het stuk was maar blijkbaar moest het met de aansluitpinnetjes naar boven hangen anders bleef het interne schakelaartje hangen en rijd er nu al 2 weken mee zonder problemen
wel op de baan altijd maar op parcours lijken pinkers me wel overbodig
wel op de baan altijd maar op parcours lijken pinkers me wel overbodig
-
- Easy Quadrider
het zelfde als motos als ze zichtbaar zijn of moeten ze werken staan ze er niet op moet je gewoon hand uitsteken maar me de moto op de autostrade is dit niet echt handig
(deze info heb ik van een andere politie agent van vandemorgend niet degene dat men verklaring heeft opgenomen want die kende de reglementering ni van de moto)
(deze info heb ik van een andere politie agent van vandemorgend niet degene dat men verklaring heeft opgenomen want die kende de reglementering ni van de moto)
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
Lap, ik heb 3 weken geleden een nieuw pinkerdoos gestoken op m'n warriorke (origineel staat er geen pinkerdoos op) en de bullen zijn al terug kapot. Ik heb nochtans de pinkerdoos met rubber afgeschermd voor de schokken, en met een krimpkous en massa's tape gewerkt om het waterdicht te maken.
Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
Yamaha Warrior
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
u moeste ze pakken vindt ik persoonlijk, mensen zoals u verzieken het voor iedereen, wa als ge nekeer erges opvliegt? wie mag da betalen en bekopen peist ge? Een ongevalletje is rap gebeurt ze, en khoop da ge daar ma ni al te fier over zijt me wa ge hier komt verkondige. En de flikke zijn ni vlug, maar vroeg of laat gaan ze u dan toch is ligge hebbe, ze zijn niet dom.danny kawa 500 schreef:waar julie zorgen over maken , ik rijd zonder papieren en zonder plaat ook met mijn supermotard . denk je dat de flikken zo vlug zijn
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer: