Aankoop LTR 450 of 525XC advies gevraagd
Aankoop LTR 450 of 525XC advies gevraagd
Hallo Quadliefhebbers!
Ik ben nieuw in deze hobby en wil een quad aanschaffen voor op de weg te rijden voornamelijk.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een KTM 525xc of een LTR 450.
Ik heb afgelopen weekend bij Bart Powersports gekeken en die had een LTR 450 staan van 2007 die ook ook wel erg mooi vond.
Ook heb ik op de KTM gereden, heel erg gaaf ding!
Ook heb ik op een raptor 700 gereden maar dit is niet mijn smaak kwa uiterlijk, dus dat gaat hem niet worden.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ktm maar die is een stuk duurder omdat deze pas sinds 2010 op de markt is in kenteken uitvoering en is dus bijna alleen nieuw te verkrijgen.
Ik dacht dat de LTR een goed alternatief was maar nu lees ik dat daar nogal eens wat problemen mee zijn met de vesnellingsbak.
Nu heb ik ook gelezen dat er een verstevegingsstuk geplaatst kan worden maar dit schijnt ook niet altijd de oplossing te zijn?
Ik zit dus daarom ook te twijfelen of ik dan niet beter een nieuwe ktm kan kopen...
Wat denken jullie er van?
Groeten Peter
Ik ben nieuw in deze hobby en wil een quad aanschaffen voor op de weg te rijden voornamelijk.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een KTM 525xc of een LTR 450.
Ik heb afgelopen weekend bij Bart Powersports gekeken en die had een LTR 450 staan van 2007 die ook ook wel erg mooi vond.
Ook heb ik op de KTM gereden, heel erg gaaf ding!
Ook heb ik op een raptor 700 gereden maar dit is niet mijn smaak kwa uiterlijk, dus dat gaat hem niet worden.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ktm maar die is een stuk duurder omdat deze pas sinds 2010 op de markt is in kenteken uitvoering en is dus bijna alleen nieuw te verkrijgen.
Ik dacht dat de LTR een goed alternatief was maar nu lees ik dat daar nogal eens wat problemen mee zijn met de vesnellingsbak.
Nu heb ik ook gelezen dat er een verstevegingsstuk geplaatst kan worden maar dit schijnt ook niet altijd de oplossing te zijn?