TRX450R
TRX450R
Hallo beste quadliefhebbers na en jaartje of 3 het forum te hebben bekeken ben ik nu aan het sparen voor een quad heb er al een paar keer op gereden in turkije als we op reis waren en vondt het zeer leuk maar de quads die voor de hand hadden waren een beetje afgeragd en het waren ook maar 150 ccs . Nu staat er al een tijdje een trx450r te koop op 2de hands van 2006 voor 3950 euro is dit wel een degelijke prijs. Ik heb al gelezen op dit forum dar er redelijk wat onderhoud bij zo een quad komt kijken.
Ben van plan hem te gebruiken voor woon werk verkeer en af en toe ne boereslag ge kent da wel he.
Kwordt dit jaar 45 j en vrouwken zou wa sponseren.
Graag jullie mening.
Ben van plan hem te gebruiken voor woon werk verkeer en af en toe ne boereslag ge kent da wel he.
Kwordt dit jaar 45 j en vrouwken zou wa sponseren.
Graag jullie mening.
-
- Quadrider
Re: TRX450R
als ge em daarvoor gaat gebruiken zou ik naar wat anders kijken, ik neem aan dat ge in onderhoud niet zoveel zin het?
maar dan moete ok weten wat uw budget is he. zou er wel inne met kenteken kopen
maar dan moete ok weten wat uw budget is he. zou er wel inne met kenteken kopen
-
- Quad Master
zou je dat nou nog wel doen op uw leeftijd
just kidding
het is een mooi machinetje
ik zie alleen geen kenteken, zit die er wel bij?
en idd het maakt qua onderhoud niet zoveel uit voor welke quad je gaat
je moet ze allemaal even goed onderhouden
just kidding
het is een mooi machinetje
ik zie alleen geen kenteken, zit die er wel bij?
en idd het maakt qua onderhoud niet zoveel uit voor welke quad je gaat
je moet ze allemaal even goed onderhouden
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Waarom zou ik het niet doen op mijn leeftijd zou er wel niet mee gaan crossen he en voor onderhoud er woont een hondadealer op 2 km van mijn deur kleine onderhoud zou ik zelf doen en voor grotere dingen zou ik hem binnendoen.
Tis gewoon ik ben er zot van die machine en ik denk wel dat er papieren bij zijn en honda heeft zich toch wel al bewezen denk ik goede motoren en ook goeie quads.
Tis gewoon ik ben er zot van die machine en ik denk wel dat er papieren bij zijn en honda heeft zich toch wel al bewezen denk ik goede motoren en ook goeie quads.
-
- Quad Expert
Alleen vanaf 2006 maken ze geen goede blokken meer af fabriek!baasken schreef:Waarom zou ik het niet doen op mijn leeftijd zou er wel niet mee gaan crossen he en voor onderhoud er woont een hondadealer op 2 km van mijn deur kleine onderhoud zou ik zelf doen en voor grotere dingen zou ik hem binnendoen.
No Can't Do!
Heb de verkoper gemaild en er zijn originele papieren bij en het is er ene van 2006 dus nog een goede blok of nie.
Volgens de advertentie nog een enige maanden garantie bij
Volgens de advertentie nog een enige maanden garantie bij
-
- Quadrider
Ard waarom zeg je dat toch steeds heb je daar enig bewijs voor?
suzuki ltz 400 special edition
Nee tis diene rode met zwarte benzienetank en op baanbanden en staat op 2de hands.be staat er al een maand of 6 op het is hoofdzakelijk een moto dealer. Kan de link niet leggen om foto te plaatsen misschien kan iemand anders het.
deze http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd= of deze
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd=
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd=
suzuki ltz 400 special edition
als het om die in de 2de link gaat zou ik eens goed met die verkoper gaan praten
dat is namenlijk een 2005!!! (honda's trx 450's uit 2005 hebben wel de beste motor blokken)
maar dat hij hem probeert te verkopen als een 2006 das bullshit verhaal
dat is namenlijk een 2005!!! (honda's trx 450's uit 2005 hebben wel de beste motor blokken)
maar dat hij hem probeert te verkopen als een 2006 das bullshit verhaal
2017 raptor 700 SE
staat bij bouwjaar 01-2006, dus waarschijnlijk 2005 model voor de eerste keer ingeschreven in 2006
Yamaha YFZ480Build in progress
Ja LAURENS tis diene quad waar ik het over heb.
Is het een deftige prijs wat denken jullie en heeft er al iemand ervaring met de verkoper.
Nog een maandje of 5a6 en dan denk ik dat ik hem koop hopelijk staat hij dan nog te koop.
Is het een deftige prijs wat denken jullie en heeft er al iemand ervaring met de verkoper.
Nog een maandje of 5a6 en dan denk ik dat ik hem koop hopelijk staat hij dan nog te koop.
-
- Quad Master
denk niet dat die er over 5/6 maanden nog staat
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties