ktm 525 xc onderhouds kosten??

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
mattijs112
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ktm 525 xc onderhouds kosten??

Bericht door mattijs112 »

ik heb een paar vragen over een ktm 525 xc om de hoeveel uur moeten ze nieuwe filters hebben als je er gewoom mee toert op de weg en zand paden ?? en wat kost een beurtje zo als vervangen olie en filters enzo ?? heb lijkt mijn wel een mooie 2 de quad na een raptor 350 wat ook super loopt trouwens :applaus:
kolkie
Quadfanaat
Quadfanaat

Re: ktm 525 xc onderhouds kosten??

Bericht door kolkie »

hejj mattijs,
als 2e quad :shock:, altijd leuk.
er zit niet zo veel olie op zo'n blok dus tijdig vervangen is wel handig, je kunt als je alleen op de weg rijd wel 2 keer olie verversen voordat je je filter ververst in mijn ogen, en goeie olie heb je voor ongeveer 20 euro. ik zou deze tog wel regelmatig vervangen.
ik vervang mijn olie ook aantal keren per jaar, ongeveer 20 uur denk ik, voor on en offroad dan he;). maar ik heb bijna 3 liter er op zitten met een groter filter als op een 525 blok.

René
raptordegekste
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptordegekste »

als je gewoon gaat toeren met zon quad en niet op de crossbaan gaat dan zijn je onderhoudskosten echt niet zo hoog :wink:
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

op de baan gaat het meevalle aan onderhoudskosten, maar ik denk als ge ook een KTM hebt uw Rappie er nie vaak gaat uitkome :wink:
Yamaha YFZ480Build in progress
mattijs112
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door mattijs112 »

dat weet ik wel heel zeker :p :mrgreen:
Plaats reactie