Hallo,
Ik heb vorig jaar een ongeval gehad met mijn raptor700. Quad is pertotal verklaard geweest, ik heb deze toch gehouden om deze te laten maken. Het probleem is dat mijn frame een beetje krom onder de motorblok waar dat de twee baren bijeenkomen. Deze heeft een tikske gehad bij het ongeval. Wat kan ik eraan doen?
frame raptor 700 krom
Re: frame raptor 700 krom
IS de rest ook gebogen?
Je kunt hem eventueel laten richten. ( mocht dit nog gaan )
En anders de buizen vervangen door nieuwe mits dit mogelijk is.
Je kunt hem eventueel laten richten. ( mocht dit nog gaan )
En anders de buizen vervangen door nieuwe mits dit mogelijk is.
-
- Toeschouwer
ik heb ook ongeveer zelfde probleem ,een frame van een raptor bestaat uit 3 stukken ,het voorste stuk waar het blok ophangt kan je nieuw halen maar is duur heb er prijs voor gevraagd .het zou 3000 euro zijn voor het voorste frame gedeelte.indien je een nieuwe zou kopen moet je ook nog langs de politie voor nummer in frame te laten overzetten van de papieren die je hebt . hier een foto hoe mijn vorige er bij staat.Kaplan schreef:Hallo,
Ik heb vorig jaar een ongeval gehad met mijn raptor700. Quad is pertotal verklaard geweest, ik heb deze toch gehouden om deze te laten maken. Het probleem is dat mijn frame een beetje krom onder de motorblok waar dat de twee baren bijeenkomen. Deze heeft een tikske gehad bij het ongeval. Wat kan ik eraan doen?
Uploaded with ImageShack.us
-
- Toeschouwer
verkoop het frame maar aan mij met kenteken en papieren
-
- Toeschouwer
kan nog niks verkopen ben nog aan het wachten op de uitspraak hoort geen kenteken bij is belgische quad.