scheef crosstuur
scheef crosstuur
Hallo,
Waar kan je zo een scheve crosssturen kopen voor een Banshee en welk merken bestaal er allemaal?
Ik bedoel hiermee, een stuur dat niet rechtdoor loopt zoals vele andere (standaard, renthal) sturen maar eentje die in een hoekvorm staat!
ziehier een foto: http://screamin96.tripod.com/myshee.html
Waar kan je zo een scheve crosssturen kopen voor een Banshee en welk merken bestaal er allemaal?
Ik bedoel hiermee, een stuur dat niet rechtdoor loopt zoals vele andere (standaard, renthal) sturen maar eentje die in een hoekvorm staat!
ziehier een foto: http://screamin96.tripod.com/myshee.html
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ben niet zo'n voorstander van zo'n stuur, vind dat je niet naast je quad kan hangen ermee. Een vriend van mij had het op zijn YFZ en heeft het eraf gesmeten, als je wil vraag ik wel even of ie het verkoopt voor een prijsje.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Kloptyamaha king schreef:die blauwe quad is die soms van ee rijder van de mclb?licht daar een 250 4 tak ik?
Rijden allen mee bij de MCLB
En bij de meeste ligt er een 250 4takt in.
Die grijze is van David van Glabeke(Newspeedy van het forum)
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Wat zit die voorneus hoog zegBartie schreef:Kloptyamaha king schreef:die blauwe quad is die soms van ee rijder van de mclb?licht daar een 250 4 tak ik?![]()
Rijden allen mee bij de MCLB
En bij de meeste ligt er een 250 4takt in.
Die grijze is van David van Glabeke(Newspeedy van het forum)
Komt toch zo veel te veel zand tusse???
Jah, ik heb me net een renthal stuurke aangeschaft, t'is dus toch geen scheef stuur geworden door jullie advies dat ik hier las!
Maar ik heb nu wel nog een vraagje!
Doordat ik zo een mouse rond dat middenste ijzerbarke moet doen kan ik mn sleutel niet meer in het contact steken! Wat zijn jullie oplossingen daar voor? dat mouske zit in de weg in feite maja...
Maar ik heb nu wel nog een vraagje!
Doordat ik zo een mouse rond dat middenste ijzerbarke moet doen kan ik mn sleutel niet meer in het contact steken! Wat zijn jullie oplossingen daar voor? dat mouske zit in de weg in feite maja...