Ltr 450 gekocht
-
- Toeschouwer
Ltr 450 gekocht
Hallo,
Ik ben zowat nieuw in het quad gebeuren, en heb mij eene ltr 450 gekocht
fijn machien, handgas, killswitch, verbrede achteras etc.. Loopt fijn.
Maar om dit fijn te blijven laten lopen had ik een paar vraagjes!
-Luchtfilter verschonen om de hoeveel tijd? (van moment dat hij vuiler word?)
-Olie en olie filter? om de hoeveel tijd moet ik deze vervangen? als ik ga rijden is het een uur, 2u op een circuit..
-ketting? gewoon afspuiten met luchtdrukken, wassen en invetten met wd40?
-zijn er nog andere dingen die ik in de gaten moet houden? voornaamste zijn zeker: - koelvloeistof?
remvloeistof, oliepijl? vergeet ik er nog?
graag een antwoordje , zou fijn zijn!
gr
Ik ben zowat nieuw in het quad gebeuren, en heb mij eene ltr 450 gekocht
fijn machien, handgas, killswitch, verbrede achteras etc.. Loopt fijn.
Maar om dit fijn te blijven laten lopen had ik een paar vraagjes!
-Luchtfilter verschonen om de hoeveel tijd? (van moment dat hij vuiler word?)
-Olie en olie filter? om de hoeveel tijd moet ik deze vervangen? als ik ga rijden is het een uur, 2u op een circuit..
-ketting? gewoon afspuiten met luchtdrukken, wassen en invetten met wd40?
-zijn er nog andere dingen die ik in de gaten moet houden? voornaamste zijn zeker: - koelvloeistof?
remvloeistof, oliepijl? vergeet ik er nog?
graag een antwoordje , zou fijn zijn!
gr
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Ltr 450 gekocht
Welkom hier
LTR is een dikke quad
Maar om je ff op weg te helpen.
Luchtfilter: Bij gebruik op de straat is het cleanen van het filter pas om de paar duizend kilometer noodzakelijk / Bij het gebruik op de crossbaan zou ik na elke training / wedstrijd het filter even cleanen en opnieuw inolieen (Doe ik zelf altijd) , kleine moeite maar kan een hoop ellende voorkomen.