ik wil een polaris scrambler 400 98 kopen van 2400 euro. hij ziet er goed uit maar 13000 gelopen en alleen voor boten op het strand trekken gebruikt. nu zit er geen achterrem op en het blijkt dat deze remt bij je tandwiel. is dat een bepaald type scrambler die dit heeft en is het makkelijk zelf te doen de remblokjes bij je tandwielen?. ook zit er bij de lagers links op de achteras 4 gaten net of er nog wat op moet, maar een andere scrambler heeft ook zo die lager. hoort dit zo? ik heb op internet ook scramblers gezien met wel remklauwen achter en remdisk op de plek van de gaten.
de polaris heb ik zien optrekken en het lijkt me een superquad en snel, net als de 2 takt van de banshee, alleen deze heeft iets meer cc, 378 en banshee 350. de eigenaar rijdt al die tijd zonder problemen. ik weet ook niet precies waar de olie zit om bij te vullen voor deze 2 takt en hoeveel pk die nu heeft en hoe snel op de 100. heb hiervoor mijn captain 300 tatal loss gerteden, auto inhalen bumper geraakt en 2 keer over de kop in een bocht, had zwaar gekneusde ribben, auuw. de captain was toch ook wel rap naar de 100 en goede machine.