hey
ik lees reeds een tijdje mee op het forum waardoor ik sinds vorige maand een kawasaki kfx (eigenlijk ksf op papier) 400 van 2003 kocht.
ik had hem hier graag anders voorgesteld maar jammer genoeg heb ik mijn quad tijdens de testrit reeds goed getest.... ben ermee tgn stilstaande quad gereden aan zo'n 80km per u, waardoor ik sinds deze week weet dat mijn chassis vooraan geplooid is net achter het bovenste steunpunt van de triangel, alsook geplooide stuurstang en stuur
zijn er gasten hier die hiermee reeds ervaring hebben; rechten, nieuw kader, nieuw stuk buis tussen lassen...?
ik vind niet direct iets terug met de zoekfunctie rond chassis of kader, vandaar mijn vraag
groeten
jasper
geplooid chassis kfx 400
Re: geplooid chassis kfx 400
ten eerste welkom op het forum
en dat is beroert man wat heb je er zelf aan overgehouden niet veel hoop ik?
het is misschien een idee wat foto's teplaatsen zodat mensen weten hoe erg het allemaal is
sterkte
en dat is beroert man wat heb je er zelf aan overgehouden niet veel hoop ik?
het is misschien een idee wat foto's teplaatsen zodat mensen weten hoe erg het allemaal is
sterkte
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
dat valt allemaal best mee, was op asfaltbaan en ben eigenlijk gewoon over mijn quad geslaan. gevolg twee hele dikke knieën, dikke elleboog, gezwollen duim en serieuze wiplash de dag nadien. maar na een tweetal weken was dit alles terug weg. gelukkig van mijn helm, die nu wel helemaal kapot is...
zal eens kijken om foto's te nemen deze week
zijn die kaders makkelijk te vinden tweedehands? of moet ik hiervoor een bericht plaatsen onder rubriek gevraagd?
groeten
jasper
zal eens kijken om foto's te nemen deze week
zijn die kaders makkelijk te vinden tweedehands? of moet ik hiervoor een bericht plaatsen onder rubriek gevraagd?
groeten
jasper
hey,
ik heb ondertussen een recht tweedehands frame kunnen kopen. moet wel opnieuw gepoederlakt worden en ben aan het twijfelen over de kleur.
zie wel graag zwart eigenlijk maar dan twijfel ik wat te doen met mijn a-armen? of toch maar alles in metaalkleur???
ik betaal trouwens 150 euro om te zandstralen en poederlakken, is dat veel geld?
wat denken jullie?
groeten jasper
ik heb ondertussen een recht tweedehands frame kunnen kopen. moet wel opnieuw gepoederlakt worden en ben aan het twijfelen over de kleur.
zie wel graag zwart eigenlijk maar dan twijfel ik wat te doen met mijn a-armen? of toch maar alles in metaalkleur???
ik betaal trouwens 150 euro om te zandstralen en poederlakken, is dat veel geld?
wat denken jullie?
groeten jasper
Best leuk als je er zo voor de 1e maal erop kruipt en je krijgt dat al aan de hand...
Jammer dat je het op deze manier moet leren ! Maar een quad blijft levensgevaarlijk, zéker voor onervaren rijders. Ik heb ooit iemand met m'n quad laten rijden, die reed altijd met een scooter zei hij me. En ik vertrouwde hem. Nja, 2 bochten verder zat ie tegen een muur...
dit gaat je in ieder geval een bakje geld kosten !
Jammer dat je het op deze manier moet leren ! Maar een quad blijft levensgevaarlijk, zéker voor onervaren rijders. Ik heb ooit iemand met m'n quad laten rijden, die reed altijd met een scooter zei hij me. En ik vertrouwde hem. Nja, 2 bochten verder zat ie tegen een muur...
dit gaat je in ieder geval een bakje geld kosten !
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Je kfx is groen, niet? ik zou gaan voor zwart frame en groene a-armen en achterbrug
Yamaha YFZ480Build in progress
ja heb die kleurencombinatie ook al gelezen maar kan me er moeilijk iets bij voorstellen??? dat zou dan betekenen dat ik enkel mijn middenste frame zou moeten laten poederlakken en de rest gewoon spuiten?
wat kostenplaatje betreft valt dat eigenlijk goed mee; eerste raming van hersteller was 2500euro hij vond het blijkbaar nodig om voor nieuw frame 1600euro te vragen andere verdeler 1250euro en nog andere 800euro, allemaal origineel suzuki...
ben hem dan maar vlug gaan halen; heb ondertussen tweedehands frame (500euro), nieuw stuur (47euro), tweedehands stuurstang (25euro), set rollementjes voor langs achter (32euro). dan laten poederlakken (150euro). dus al bij al valt het mee, alles moet wel verstoken worden maar dat zal ik samen met ne maat doen (dus los van een dagje werk; gratis)
wat kostenplaatje betreft valt dat eigenlijk goed mee; eerste raming van hersteller was 2500euro hij vond het blijkbaar nodig om voor nieuw frame 1600euro te vragen andere verdeler 1250euro en nog andere 800euro, allemaal origineel suzuki...
ben hem dan maar vlug gaan halen; heb ondertussen tweedehands frame (500euro), nieuw stuur (47euro), tweedehands stuurstang (25euro), set rollementjes voor langs achter (32euro). dan laten poederlakken (150euro). dus al bij al valt het mee, alles moet wel verstoken worden maar dat zal ik samen met ne maat doen (dus los van een dagje werk; gratis)