raptorboy schreef:powerbox heeft geen nut er zit geen NOS is ofzo he . powerbox is voor de show . g kunt die wel vullen maar dat kost veel geld dacht ik
sorry raptorboy maar ik denk dat je mis zit. Een powerbox is een bus met een veer en een soort zuiger. Telkens al je piston naar beneden gaat en zich draait om naar boven te gaan dan ontsnapt er gas via de rietvalve en gaat deze terug naar je carbu. Als je een prowerbox xteekt vangt deze dit gas op en bij de volgende keer dat je piston zen gaskamer volzuigt gaat die dat extra opgeslagen deeltje mee in de gaskamer pompen. Met als effect dus dat je meer macht onderin krijgt. En is dus wel effectief werkend. Maar gaat er geen snelheid mee winnen, gewoon wat meer macht onderin.
greetz
Mika schreef:Lijkt me toch niet zo goed voor de betrouwbaarheid vd motor...
Wordt eerder met scooters enzo gebruikt zeker? Bij een quad zal dit beetje dat je wint niet veel gaan uitmaken op een terrein
voor banshee is dit te koop en voor blaster ook, daarvoor heb je zo een dikke top op je rubberen inlaatstuk. Kan geen kwaad hoor, verandert niets aan betrouwbaarheid