de w-lies quadtour 29 mei 2011
-
- Quad Master
de w-lies quadtour 29 mei 2011
Link
Link
Link
special thnx to:
martin van w-lies.nl en zijn boys
zij die het allemaal mogelijk hebben gemaakt voor weer een geweldige quad dag
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Pro Quadrider
Re: de w-lies quadtour 29 mei 2011
bedankt mike echt heel mooi geworden de rillingen lopen weer over m'n rug de mooiste dag van het jaar
-
- Toeschouwer
Heey,
super gave filmjes
Greetz M
super gave filmjes
Greetz M
Pain is temporary...........Pride is forever
-
- Quadracer
dat wil ik ook wel eens weten eigelijkJeroen1991 schreef:Wat had meneer de agent te zeggen?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Pro Quadrider
"wel een beetje rustig aan he jongens" dat zei hij
en dat was alles?bonzaiking schreef:"wel een beetje rustig aan he jongens" dat zei hij
kijk he, dat bedoel ik nu, waarom zou een groepje quads niet rustig kunnen rijden, het komt er weer op neer dat ze iedere quadrijder als een gevaarlijke terrorist beschouwen
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Quadrider
Nee, dat moet je die agent niet kwalijk nemen. Hij doet ook maar zijn werk en ik snap dat als hij zon grote groep met r1 quads ziet dat hij er dan ff op wijst. Je gaat me niet vertellen dat jullie overal rustig gereden hebben. Niet dan ?Robin95 schreef:en dat was alles?bonzaiking schreef:"wel een beetje rustig aan he jongens" dat zei hij
kijk he, dat bedoel ik nu, waarom zou een groepje quads niet rustig kunnen rijden, het komt er weer op neer dat ze iedere quadrijder als een gevaarlijke terrorist beschouwen
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
de agent reageerde alleen maar omdat er iemand met zijn gashendel aan het spelen was
als je goed luistert hoor je het ook .. was dat niet gebeurt was de agent gewoon zijn eigen weg gegaan (denk ik)
als je goed luistert hoor je het ook .. was dat niet gebeurt was de agent gewoon zijn eigen weg gegaan (denk ik)