Inmiddels mijn 50cc schakelbrommer verkocht dus er is weer een beetje geld. Heb daarvan al een crossbroek met shirt, protector, laarzen, Kenny helm met bril en een schoonmaaksetje van gekocht. Nu heb ik nog ongeveer €800,- om mijn Raptor 350 uit 2004 mooier te maken, te tunen eventueel.
Mijn 350 is op dit moment nog compleet standaard, wel achter verbreed en voor andere a armen, Powermadd handkappen, nerfbars etc.
Hieronder een foto:

Wat zouden jullie voor dit bedrag als eerste veranderen? De dingen die veranderd worden laat ik wel door een bedrijf/motor speciaal zaak doen. Hiermee in het uiteindelijke kostenplaatje wel rekening mee worden gehouden.
Ik heb zelf inmiddels nog binnenspiegeltjes voor in de handkappen besteld met een nieuwe tankdop en twee Yamaha logo'tjes (stickers) maar weet verder niet wat ik nog zou kunnen veranderen voor dit geld. Nieuwe kappen heb ik voor gekeken maar kan ik Nederland geen bedrijf vinden die complete kappensets heeft voor een mooie prijs en die ze ook nog kan monteren voor me.
Jullie ideeën?