Iemand die deze quad kent of herkent ?
Iemand die deze quad kent of herkent ?
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/461033653/1
Ik wil deze quad misschien gaan kopen maar ik vroeg me af om iemand deze quad kent, hij is namelijk uit belgie afkomstig..
Ik zal me binnenkort even voorstellen hier
Mvg
Joep
Ik wil deze quad misschien gaan kopen maar ik vroeg me af om iemand deze quad kent, hij is namelijk uit belgie afkomstig..
Ik zal me binnenkort even voorstellen hier
Mvg
Joep
One life to live
Re: Iemand die deze quad kent of herkent ?
Welkom!
Heb even je linkje aangepast omdat je hem als foto gepakt had. En da werkt niet
Tevens meer foto's hier
http://link.marktplaats.nl/461033653
Ken de quad zelf niet. Maar wil je hem voor op de weg gebruiken?
( denk aan invoerkosten etc )
Heb even je linkje aangepast omdat je hem als foto gepakt had. En da werkt niet
Tevens meer foto's hier
http://link.marktplaats.nl/461033653
Ken de quad zelf niet. Maar wil je hem voor op de weg gebruiken?
( denk aan invoerkosten etc )
Ooh haha.. Excuseer mijn foutje..
Maar wil hem idd gewoon op kenteken zetten, ik had al info gelezen hier over invoer en keuring kosten.
Toch bedankt da je me er nog even op wijst
Maar wil hem idd gewoon op kenteken zetten, ik had al info gelezen hier over invoer en keuring kosten.
Toch bedankt da je me er nog even op wijst
One life to live
er staat 5750 inc NL kenteken.. Heb er zelf ook naar zitten kijken, wil ook graag een 700 kopen, maar kom nog net wat te kort... even doorsparen nog
Ja klopt johnnyp..
Ik ga zowiezo even proefrondje rijden op deze quad.. Ben benieuwd..
Ik ga zowiezo even proefrondje rijden op deze quad.. Ben benieuwd..
One life to live
lijkt me wel een lelijke stickerset. maar zeker niet duur voor een 700 op kenteken
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
De stickerset is idd niet je-van-het.. Maar stickers kunnen er altijd af en vervangen worden he
Iemand nog tips waar ik op kan letten tijdens het rijden behalve vreemde geluidjes..
Of een van de andere tips die in het topic staan bij te koop hier op de site
Iemand nog tips waar ik op kan letten tijdens het rijden behalve vreemde geluidjes..
Of een van de andere tips die in het topic staan bij te koop hier op de site
One life to live
-
- Quadrider
De quad heeft in ieder geval veel kilometers achter zich...
Hoezo heeft de quad veel kilometers achter zich ? Waar haal je dit uit..
One life to live
-
- Quadrider
De banden zijn in ieder geval goed kaal. En de prijs is er ook naar meen ik. Of hij heeft veel gespind kan natuurlijk ook
Banden slijten wel eens weetjeraptordegekste schreef:De banden zijn in ieder geval goed kaal. En de prijs is er ook naar meen ik. Of hij heeft veel gespind kan natuurlijk ook
Heeft niks te zeggen. Misschien heeft hij ze wel 2dehands gekocht, weet jij veel.
Gewoon testritje maken en kijken of hij netjes veert, niet trekt tijdens het rijden en of de motor netjes draait zonder enig getik ( behalve dat van de ketting dan tijdens het rijden
Heb gisteren avond een test ritje gemaakt op de quad.. Ik kon er niks vreemd aan merken, het stuur heeft alleen een klein tikje gehad.. Is een stuurstang eventueel nog te richten of is vervangen de enige optie ?
Ga nou niet gelijk met zn alle zeuren over niet kopen want voor de rest was er niks mis met de quad.
Het olie reservoir zat trouwens tot het randje vol. Kan dit doordat het blok nog beetje warm was ? Of zit er gewoon teveel olie in. De olie was wel helder dus het was iig verse olie..
Ga nou niet gelijk met zn alle zeuren over niet kopen want voor de rest was er niks mis met de quad.
Het olie reservoir zat trouwens tot het randje vol. Kan dit doordat het blok nog beetje warm was ? Of zit er gewoon teveel olie in. De olie was wel helder dus het was iig verse olie..
One life to live
- yamahakoppel
- Quad GOD
wel teveel olie
dus ene die niks van onderhoud kent en een stuurstang die krom is ongeval dus zet hem eens rechtop. handrem op en vanvoor oplichten tot op zijn grabbar, blijft normaal zo staan en kijk eens naar de kader of er geen verf gebarsten is, wijst op plooien
stickerset staat er al lang op? of pas geplaatst wordt wel eens gedaan om krassen op de kappen te verbergen subframe heeft zelfs een sticker en halve blok ziet bruin gelijk de achterbrug dus een cross quad geweest en rap wat baanbanden opgegooid stickers geplakt om alles wat op te knappen
banden zo kaal is van driften en burn-outs dus geen respect voor materiaal
die bestelwagen is ook van die eigenaar? kan dus niet rijden
dus ene die niks van onderhoud kent en een stuurstang die krom is ongeval dus zet hem eens rechtop. handrem op en vanvoor oplichten tot op zijn grabbar, blijft normaal zo staan en kijk eens naar de kader of er geen verf gebarsten is, wijst op plooien
stickerset staat er al lang op? of pas geplaatst wordt wel eens gedaan om krassen op de kappen te verbergen subframe heeft zelfs een sticker en halve blok ziet bruin gelijk de achterbrug dus een cross quad geweest en rap wat baanbanden opgegooid stickers geplakt om alles wat op te knappen
banden zo kaal is van driften en burn-outs dus geen respect voor materiaal
die bestelwagen is ook van die eigenaar? kan dus niet rijden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Oke teveel olie is duidelijk dan.. Was zowiezo van plan olie te laten vervangen en kleppen te laten atellen enzo als da nodig mocht zijn. Ik heb het frame verder helemaal nagekeken op scheuren of barsten vd verf maar kon niks vinden.
De stickerset zit er al lang op. De banden zijn opzich niet zo heel ver heen hoor, alleen de achterbanden zijn iets wat versleten maar niet op ofzo. Ik weet niet waar je uit haalt dat het halve blok bruin is ? En de achterbrug is niet bruin, zit een kapje op die tussen de ketting loopt, bescherming ofzo neem ik aan..
De auto die daar staat is niet van de eigenaar vd quad, van een of ander auto bedrijf wa daar toevallig in die inrit zit.
De stickerset zit er al lang op. De banden zijn opzich niet zo heel ver heen hoor, alleen de achterbanden zijn iets wat versleten maar niet op ofzo. Ik weet niet waar je uit haalt dat het halve blok bruin is ? En de achterbrug is niet bruin, zit een kapje op die tussen de ketting loopt, bescherming ofzo neem ik aan..
De auto die daar staat is niet van de eigenaar vd quad, van een of ander auto bedrijf wa daar toevallig in die inrit zit.
One life to live
afdingen en kopen. als je hem mee kan krijgen voor onder de 5500 is helemaal lekker...