Jazzy schreef:Kijk, daar gaat het om. 

Ja idd. 
-Laurens- schreef:Zoals hier al gezegd is, als onervaren rijder ga je nog niet meteen wedstrijden winnen, maar als ik jou was hield ik die Raptor 250, heb er zelf ook zo een gehad en zijn echt super machines, en als je toch niet van plan bent echt wedstrijden te gaan rijden heb je niet zo veel aan een 450, want dat brengt ook weer een hoop kosten en onderhoud met zich mee.
Ja, dat klopt veel meer onderhoud, en met een raptor 250 kun je ook gewoon leuk rijden.
Ben idd niet echt van plan wedstrijden te rijden, misschien 1 a 2 crossjes per jaar voor de lol. 

Ik ga ook meedoen aan de Sevink 2 uurs cross. Dat is ook speciaal voor hobbyrijders/onervarenrijders er mogen dan ook geen wedstrijdrijders aan meedoen. En misschien nog in Budel, dat is ook gewoon voor hobbyrijders, die gewoon een keer willen rijden tegen anderen op de baan eigenlijk. 
Maar voor beide heb je knmv licentie nodig, nu kun je wel daglicentie kopen, maar het is zeker net zo voordelig om gewoon nog een jaarlicentie voor 2011 te kopen. Weten jullie hoe dat werkt met zo licentie? moet je daar nog een cursus voor volgen, of is het gewoon aanvragen en je hebt het.