Hallo ik heb even een vraag mijn quad wil niet met de startknop alleen met mijn accukabels van de auto eraan. Als ik mijn quad uit zet en hem probeer te starten met de startknop gaat hij een halve keer rond en dan doet hij niks meer.
1 Is mijn accu kapot
2 Is mijn gelijkrichter kapot
3 Is mijn Relais kapot zekering blijft gewoon heel.
M.V.G H Beens
Gelijkrichter Yfz 450
Gelijkrichter Yfz 450
Vaeke ej te bange
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Gelijkrichter Yfz 450
ik denk uw accu
meet eens uw batterij als quad uit staat
meet eens terwijl je probeert te starten
meet eens terwijl je quad draait
als je dan alles bekijkt weet je direct wat er scheeld
als je bv bij eerste meeting 12V tot 12.8V hebt is batterij goed maar als je dan zou starten en hij zakt weg tot 8V is ze kapot en als je terwijl je quad draaid niet meer Volt op je batterij meet dan bij eerste meeting dan scheeld er iets aan je quad
meet eens uw batterij als quad uit staat
meet eens terwijl je probeert te starten
meet eens terwijl je quad draait
als je dan alles bekijkt weet je direct wat er scheeld
als je bv bij eerste meeting 12V tot 12.8V hebt is batterij goed maar als je dan zou starten en hij zakt weg tot 8V is ze kapot en als je terwijl je quad draaid niet meer Volt op je batterij meet dan bij eerste meeting dan scheeld er iets aan je quad
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gaat wss je accu zijn, als hij met startkabels wel gaat.
Je kan m ook eens proberen op te laden met een druppellader.
Je kan m ook eens proberen op te laden met een druppellader.
Yamaha YFZ480Build in progress
Maar hij laad dus niet bij als ik gewoon rijd dus is denk ik mijn Gelijkrichter wel kapot en heb even gekeken maar van de 4 pennetjes is er 1 afgebroken kan het dat ook zijn of ben ik gek.En heb net Mx jake effe gebeld en heb van hem een gelijkrichter gekocht.
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Vaeke ej te bange
Als ze volledig kapot is laadt ze ook niet meer tijdens het rijden, dacht ik toch.
Je kan mss een proberen met een accu van een andere quad (kameraad) er in te steken.
Je kan mss een proberen met een accu van een andere quad (kameraad) er in te steken.
Yamaha YFZ480Build in progress