raptor 250 of dinli 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
nielzz
Easy Quadrider
Easy Quadrider

raptor 250 of dinli 450

Bericht door nielzz »

Ik zit te kijken voor een quad is door mijn budget ongeveer €3000 de keuze gevallen op een dinli 450 cc of een raptor 250.
Ik wil er enkel mee op de weg rijden en wil eigelijk wel beetje gas over hebben als je soms 80 \ 90km per uur rijd,omdat je anders vol in ze toeren rijd.wat denk niet helemaal top is lijkt mij?
Wat is denken jullie de beste keuze ook kwa afschrijving,onderhoud,en volgend. Verkoop

Thanks voor de antwoorden alvast
QXjef
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: raptor 250 of dinli 450

Bericht door QXjef »

Als je een quad te koop hebt staan, en je zegt: het is een Yamaha, dan gaat er bij heel veel mensen al een lampje branden, ten goede uiteraard! :D het is alleen wel een kleine quad, die bijna vol gas rijdt als je 90 gaat rijden.

Een dinli 450 is een wat grotere quad, ook sneller, maar kwalitatief weer een stuk minder dan een Yamaha, en ook met afschrijvingen daalt deze een stuk harder.

Wat zou je denken van een Honda TRX400 of een Suzuki LT-Z400 met kenteken? heb je 1 van de beste merken, een grotere quad en genoeg vermogen?!

Aan jou de keus!:p
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Re: raptor 250 of dinli 450

Bericht door -Laurens- »

Moeilijke keuze, maar ik heb zelf een Raptor 250 gehad en het was echt een goed machien. Nooit geen problemen mee gehad, trekt goed op, rijdt/stuurt lekken, niet te zwaar, super gewoon.
Je kan eventueel er dan een sportuitlaat opzetten en een andere luchtfilter en je carb aanpassen, dan heb je meer vermogen en gaat ie ook sneller.
Je kan ook je tandwielen aanpassen waardoor hij ook sneller gaat, maar dan moet je aan trekkracht inleveren.
Yamaha YFZ480Build in progress
Plaats reactie