water of lucht gekoeld
water of lucht gekoeld
Water is natuurlijk het best maar scheelt het echt zo veel?ben namelijk aan het twijfelen tussen de ltz 400 em 350 raptor
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: water of lucht gekoeld
water gekoeld is natuurlijk het beste maar die moterblokjes van een raptor 350 dezelfde als warrior 350 maken ze al 23 jaar zijn dus betrouwbare moterblokken die met de juiste zorg en onderhoud wel wat kunnen verdragen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik heb zelf een raptor 350, watergekoelt zal wel beter zijn misschien, maar de raptor blokjes zijn ook oerdegelijk, bijna niet stuk te krijgen. Wel een nadeel (vind ik persoonlijk) is dat als je stil staat het verschikkelijk warm wordt aan je been.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

haha gewoon gasgeven en doorrijden dan he
ik heb zelf ook luchtkoeling geen problemen mee 
Waterkoeling is beter, maar de blok van een Raptor 350 is net een tank, bijna niet stuk te krijgen. We hebben er thuis een gehad voor meer dan 3j en er is nooit iets aangeweest, en t'is niet te zeggen dat er echt rustig of alleen on-road mee werd gereden 
Yamaha YFZ480Build in progress