Heeft er iemand ervaring met DG uitlaten voor een Banshee of Blaster?
Ik ben opzoek naar uitlaten voor mijn Banshee en ik vroeg me af of deze goed waren?
Op internet lees ik wel positieve reacties, maar zijn deze even goed als bv. FMF, Toomey, Doma, VanHasselt...
Thanks!
DG uitlaat voor Banshee
DG uitlaat voor Banshee
Yamaha YFZ480Build in progress
- jumper2110
- Quadracer

Re: DG uitlaat voor Banshee
Het zal je niet veel helpen aangezien ik geen Banshee heb, maar ik heb wel een DG uitlaat en ben er tevreden van. Ik kan niet echt vergelijken met andere uitlaten buiten de standaarduitlaat, maar ik merk duidelijk het verschil in prestaties en geluid. 
- raptor350
- Quadracer

Re: DG uitlaat voor Banshee
Toomey geeft ( vaak horen zeggen en op internet gelezen ) de grootste vermogenswinst.
Ook heeft toomey vind ik persoonlijk het mooiste geluid! Kan je voor een goede prijs bestellen op ebay in de usa, wisselkoers met de dollar is 'redelijk' goed.
Maar het verschil in vermogenwinst tussen fmf, toomey, DG zal wel minimien zijn. Hooguit +- 3PK
Natuurlijk wel een zeer groot ( en merkbaar ) verschil met originele uitlaten !!!
Ik rijd momenteel met Goldspeed uitlaten, bevallen mij zeer goed ;P
Vergeet dan niet de carburators opnieuw aftestellen en ik raad je aan om ook een andere luchtfilter te steken ( K&N is mijn favoriet ;P ) En als het mogelijk is luchterbakdeksel verwijderen. Hij heeft namelijk graag die extra lucht

Ook heeft toomey vind ik persoonlijk het mooiste geluid! Kan je voor een goede prijs bestellen op ebay in de usa, wisselkoers met de dollar is 'redelijk' goed.
Maar het verschil in vermogenwinst tussen fmf, toomey, DG zal wel minimien zijn. Hooguit +- 3PK
Natuurlijk wel een zeer groot ( en merkbaar ) verschil met originele uitlaten !!!
Ik rijd momenteel met Goldspeed uitlaten, bevallen mij zeer goed ;P
Vergeet dan niet de carburators opnieuw aftestellen en ik raad je aan om ook een andere luchtfilter te steken ( K&N is mijn favoriet ;P ) En als het mogelijk is luchterbakdeksel verwijderen. Hij heeft namelijk graag die extra lucht
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules