Zie dat je ook aan bigscale doet trouwens, gaaf man.
Yup

had eerst op Nitro (Protech Phaser 4, niet de RS maar de gewone) maar dat ding werkte op men zenuwen (nitro start niet altijd wanneer je het wilt)
Daarom maar een 2-takt gekocht en blijkbaar was de Marder een ouwe rot in het vak. Heb er tot nu toe nog geen spijt van
Die 4x4's zien er ook wel leuk uit maar blijkbaar is dat met een veer ipv stangen...
Wat er ook leuk uitziet zijn die van
http://www.mcdracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hebben standaard al veel ALU maar de prijs is navenant...
Maar eigenlijk rij ik al een jaar of langer niet meer met mijn Marder...
Ben voornamelijk PC freak

Mijn hobby is echt het ineensteken van PC's voor familie/vrienden en collega's...
Ik stel 2 vragen: Wat wil je er mee doen en wat is de prijs die je eraan wil geven?
En met die 2 antwoorden begin ik het internet af te schuimen met het beste ineens te steken voor die prijs.
Ik kan echt weken zitten te vergelijken tss 2 onderdelen totdat ik uiteindelijk de knoop doorhak (hoewel het nu al wel vlotter gaat, ook omdat ik anders in tijdsnood kom door al die bestellingen)
Oh ja en zoals je ziet werk ik maar met 1 DEFTIG merk, nl: ASUS

(Intel, Corsair, Antec, Western Digital voor alles wat ASUS niet maakt)
Een 700 heeft geen reserve. Daarvoor gaat het laatste blokje knipperen.
Ik heb het ooit eens uitgeprobeert, op de weg kan ik met mijn 700 220 km op 1 volle tank rijden
Dat het geen reserve heeft door aan een kraantje te draaien zoals een Camino van in den tijd, dat weet ik. Maar het ging dus idd over het knipperende blokje. Dat moest ik weten.
220Km??? Nice.
Als ik even reken (en dat kan ik niet zo goed)
13L/100Km (neem nu 12L/100Km) --> deel dit door 3 = 4L/33.33Km --> doe dit maal 5 (20L inhoud) = 20L/166.66Km
Dus ongeveer 150Km per volle tank als je off-road rijd en niet op de weg (gemiddelde he, tkan evengoed 100Km zijn of 200Km)
EDIT: OK, je kan blijkbaar max 5 smileys in je post zetten...