kheb dus ne ksf250 4-takt.
mijn vraag is, welk bougie moet ik kopen.
want nu heb ik moeite om die te starten (soms start hij direct en soms nie) en wanneer ik mn gaze los en we gaze geef dan geeft hij nen ontploffing dat de meme's een meter in de lucht schieten.
er zit nu een racebougie in. kheb nog een gewone reserve bougie, is dit goed genoeg?
Heb ook nen kawa ksf 250,in mijnen boek staat:
European model spark plug specification - NGK DPR8EA-9 or ND X24 EPR-U9.Dit moet de juiste bougie zijn.greetz
en voorwat steek je een race bougie? Het is maar een fabeltje hoor dat je er pk's mee wint, steek gewoon de standaard bougie, kan zijn dat ie dan goed start
blast Racer AKA sdsracer schreef:en voorwat steek je een race bougie? Het is maar een fabeltje hoor dat je er pk's mee wint, steek gewoon de standaard bougie, kan zijn dat ie dan goed start
die race bougie's met een dunne iridium elektrode kunnen pre detonatie veroorzaken als ie niet goed is afgesteld.
gewoon een standaard bougie voor jouw type quad nemen.
blast Racer AKA sdsracer schreef:en voorwat steek je een race bougie? Het is maar een fabeltje hoor dat je er pk's mee wint, steek gewoon de standaard bougie, kan zijn dat ie dan goed start
die race bougie's met een dunne iridium elektrode kunnen pre detonatie veroorzaken als ie niet goed is afgesteld.
gewoon een standaard bougie voor jouw type quad nemen.
er is wel een verschil tussen een R bougie en iridium
de bougies waar als laatste letter de R staat zijn zeer ged en geven gewoon een betere vonk als standaard bougies maar die met iridium kunnen door die pre detonatie smelten en aan je cylinderkopwand gaan kleven , dus standaard of R is goed
Als k die klachten heb steek ik ook altijd nieuwe bougie loopt ie weer als een klok. Zoniet misschien es kleiner sproeiertje insteken maar ik denk idd gewoon een nieuwe standaart bougie.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
dat plastieken ding is je bougiekop, die kan je eraf trekken, is je bougie nog met een dikke kop erop, dan zal dit stroef gaan en zonder dikke kop makkelijk, maar dus gewoon aftrekken. Dan moet je met een speciale bougiesleutel je bougie losvijzen. Bij viertakt zijn bougiesleuels kleiner dan een 2-takt sleutel.
greetz
neen , ik bedoel tplastiek (caroserie).
ik heb een bougiesleutel, ik doe de bougiekop erap maar ik kan niet goed bij de bougie met mn bougiesleutel. plastiek en naftebak zit in de weg