Ik moet soms wel 20 keer (als 't ni meer is) stampe om m'ne Blaster in gank te krijgen zijn er nog blaster-rijders met dit prob. of is er hier een uitleg voor?
ps: choke staat ook telkens aan, dus daar zal 't ni aan liggen
grotere ralent sproeier steken en anders je reed valve is nakijken, als deze versleten is kun je dat voorhebben, blasters zijn hier heel zwak aan, hebbek zelf ondervonden. Met een V-force of boyesen is dit zo opgelost, anders gaje nog veel plakketjes mogen steken. Haal ze er is uit en als de speling groter is dan 0.3mm tussen klepje en aluminium houdertje steek je best nieuwe.
greetz
blast Racer AKA sdsracer schreef:grotere ralent sproeier steken en anders je reed valve is nakijken, als deze versleten is kun je dat voorhebben, blasters zijn hier heel zwak aan, hebbek zelf ondervonden. Met een V-force of boyesen is dit zo opgelost, anders gaje nog veel plakketjes mogen steken. Haal ze er is uit en als de speling groter is dan 0.3mm tussen klepje en aluminium houdertje steek je best nieuwe.
greetz
kijk je bougietje eens na, en kontroleer sdsracer zijn oplossingen.
blast Racer AKA sdsracer schreef:grotere ralent sproeier steken en anders je reed valve is nakijken, als deze versleten is kun je dat voorhebben, blasters zijn hier heel zwak aan, hebbek zelf ondervonden. Met een V-force of boyesen is dit zo opgelost, anders gaje nog veel plakketjes mogen steken. Haal ze er is uit en als de speling groter is dan 0.3mm tussen klepje en aluminium houdertje steek je best nieuwe.
greetz
Heb je nog genoeg compressie? (kost het veel kracht om hem over te kicken?)
Hoe oud is je zuiger?
Is je bougie nog goed en je carb schoon?
Luchtfilter schoon en je reeds nog oke?
Dan heb je alles gehad
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"