ambriage
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ambriage
weet iemand een adres hier in belgie waar ze hydrolische ambriages verkopen voor een blaster,anders moetek in amerika gaan bestellen.
is niet voor direct maar ben aan het sparen
is niet voor direct maar ben aan het sparen
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hey, bij sds kan je ze krijgen, praktisch overal waar ze magura verkopen (zelfs fietswinkels), wel niet verschieten, je bent snel 250€ kwijt. Als ik jou was zou ik voor magura gaan, niet voor hebo. Heb er een eindwerk over gemaakt en weet over wat ik spreek. Als je een cnc draaibank hebt staan wil ik je altijd wel de programma's doorsturen voor ze te draaien. als hendel kan je die dan gebruiken van een magura louise van schijfremmen, hebben hetzelfde debiet ongeveer als die van de koppeling.
greetz
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
De materialen die hebo gebruikt slijten enorm snel uit, is ook compleet ander systeem en veel te ingewikkeld terwijl de magura poeopsimpel is en dat je om het jaar is 2 dichtinskes moet steken, bij hebo is het heel de boel vervangen.
www.sds-racing.be
02/582 13 13
greetz
www.sds-racing.be
02/582 13 13
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
wedden als je iets voorhebt dat je geen wisselstukken gaat vinden?keesie schreef:ik heb al een tijd een hebo, en ik ben tevreden, niks te broos of zoiets.
voeg me toe op msn robbyken85@hotmail.com dan stuur ik u da door is wel gemaakt via emco, maar normaal moet ge u plan daarmee kunne trekke.