yamaha warrior

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
matthias
Quadfanaat
Quadfanaat

yamaha warrior

Bericht door matthias »

hallo iedereen,
ik ben opzoek naar een quad en heb gezien dat de blasters wel in trek zijn voor beginners.
Nu was ik op youtube aan het zoeken en zag een warrior en heeft toch ook wel wat.
Nu is mijn vraag,is een warrior ook een goede keuze voor beginners,en wat is een redelijke prijs ?

grts matthias :)
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: yamaha warrior

Bericht door yamahakoppel »

warrior of raptor 350 is eigenlijk bijna de zelfde quad, warrior is van 87 tot 04 gebouwd geweest en is toen van model veranderd en raptor 350 geworden de moter is nog steeds de zelfde dus zeer betrouwbaar :)

de prijs? belgie of nederland?
in belgie vind je er al mooie aan 2000€ sommige durven nog 3000€ vragen :x koop dan een raptor 350 want die vind je soms ook al aan 3000€
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
matthias
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door matthias »

yamahakoppel schreef:warrior of raptor 350 is eigenlijk bijna de zelfde quad, warrior is van 87 tot 04 gebouwd geweest en is toen van model veranderd en raptor 350 geworden de moter is nog steeds de zelfde dus zeer betrouwbaar :)

de prijs? belgie of nederland?
in belgie vind je er al mooie aan 2000€ sommige durven nog 3000€ vragen :x koop dan een raptor 350 want die vind je soms ook al aan 3000€
Ik zag deze op kapaza : http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/quads-59249898.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij lijkt me nogal goedkoop :shock: ,ik ben van belgie.
is dit een normale prijs of echt weinig ?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

die zijn kappen zijn gespoten dus wat heeft die mee gemaakt en met die ouderdom kun je al eens denken aan een moter revisie
staat momonteel een heel propere op kapaza voor 850€ met moter schade dan koop ik liever die van 850€ en duw daar 1500€ bij in voor revisie en dan weet je dat je een goede hebt
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
matthias
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door matthias »

yamahakoppel schreef:die zijn kappen zijn gespoten dus wat heeft die mee gemaakt en met die ouderdom kun je al eens denken aan een moter revisie
staat momonteel een heel propere op kapaza voor 850€ met moter schade dan koop ik liever die van 850€ en duw daar 1500€ bij in voor revisie en dan weet je dat je een goede hebt
ja ik had die van 850 euro ook al gezien,
maar ben nog niets zo handig en zo veel geld zou ik er graag nog niet inpompen.
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

hier is die :) heel proper
http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/yama ... 632148.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik denk dat ik er zelf eens achter ga
Groetjes Kris
matthias
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door matthias »

yamahakoppel schreef:hier is die :) heel proper
http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/yama ... 632148.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik denk dat ik er zelf eens achter ga
die had ik nog niet gezien,idd heel proper!
maar ben nog aan het sparen dus veel succes :duimhoog:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

man man bel ik die gast voor die quad, zegt mij dat hij hem niet in versnelling krijgt :)
maar daar is de prijs naar hé. ik zeg hem dat ik zaterdag kom kijken en hem voor die prijs mee pak kan ik niet laten staan
zegt hem ja maar er komen er vandaag kijken dus moet snel zijn, maar ik kan niet sneller gaan kijken dus dan heb ik pech.
nu bel ik hem dat ik vandaag om 18u kom voor hem te halen zegt hem opeens ja maar na wat te zoeken en kijken blijkt dat de koppeling versleten is en dat hij toch met wat moeite kan rijden :? en dus moet hem meer kosten :verymad:

na veel vijfen en zessen laat hij hem aan 1250€ wat mij nog teveel is. 1000€ is mijn max want ik vertrouw hem voor geen haar. want 150€ voor een koppeling is hem teveel, alhoewel hij 2000€ kan krijgen als hem rijd :?
hij ging er nog eens over nadenken of hij hem liet aan 1000€
Groetjes Kris
matthias
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door matthias »

yamahakoppel schreef:man man bel ik die gast voor die quad, zegt mij dat hij hem niet in versnelling krijgt :)
maar daar is de prijs naar hé. ik zeg hem dat ik zaterdag kom kijken en hem voor die prijs mee pak kan ik niet laten staan
zegt hem ja maar er komen er vandaag kijken dus moet snel zijn, maar ik kan niet sneller gaan kijken dus dan heb ik pech.
nu bel ik hem dat ik vandaag om 18u kom voor hem te halen zegt hem opeens ja maar na wat te zoeken en kijken blijkt dat de koppeling versleten is en dat hij toch met wat moeite kan rijden :? en dus moet hem meer kosten :verymad:

na veel vijfen en zessen laat hij hem aan 1250€ wat mij nog teveel is. 1000€ is mijn max want ik vertrouw hem voor geen haar. want 150€ voor een koppeling is hem teveel, alhoewel hij 2000€ kan krijgen als hem rijd :?
hij ging er nog eens over nadenken of hij hem liet aan 1000€
Als hij er moeilijk over doet zal er wel meer aan zijn denk ik. :verymad:
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

het is snel gezegd dat er iets aan de koppeling scheelt he ...
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Op zich kun je je voor dat soort bedragen niet snel een buil vallen. Maar als het toch iets in de bak is dan gaat het rap met de kosten. En andere blokjes voor een Warrior/Raptor 350 liggen ook nog niet echt voor het oprapen.

Ik zeg altijd, bij twijfel niet doen. :)
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

http://nl.kapaza.be/luxemburg/moteur-ne ... 704793.htm

Hier heb je een ganse nieuwe blok voor €1000 :)
Yamaha YFZ480Build in progress
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

mx jake heeft nog een moter liggen gereviseerd

maar heb hem thuis staan nu, ik denk verkeerde olie :) morgen eens in het licht bekijken heb hem de garage in gereden start en draaid gelijk een klokje hoor niks verkeerd aan hem maar olie ziet zwart en voelt ook dun aan
koppelingsdeksel verwijderen is ook niet zoveel werk
Groetjes Kris
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Oh, heb je hem gekocht?
Is ie met papieren?
Yamaha YFZ480Build in progress
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

ja met papieren en al :D
ga kijken wat de kosten zijn en anders gaat hij in onderdelen weg zelf kan ik nog wat onderdelen gebruiken om te polijsten :p zodat ik terwijl nog kan rijden met mijn zwarte warrior
als hij goedkoop op te lappen is kan ik mij hier in veld ook eens uitleven :lol:
Groetjes Kris
Plaats reactie