uitlaat(demper) van een yfz 450 op een warrior 350

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
xavier1
Toeschouwer
Toeschouwer

uitlaat(demper) van een yfz 450 op een warrior 350

Bericht door xavier1 »

uitlaat van een yfz 450 op een warrior 350 levert dit iets op ?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: uitlaat(demper) van een yfz 450 op een warrior 350

Bericht door yamahakoppel »

past dat :?
als de uitlaat te groot is ga je ook geen effect hebben, stel de vraag eens anders om of de uitlaat van een warrior iets opleverd op een yfz 450 dan zal hij wel te klein zijn zeker :roll:

man man waar zijn we mee bezig en dan zijn ze verwondert dat ze stukken aan hun quad krijgen van al in mekaar steken om toch maar 1 € uit te sparen en langs de andere kant rijden ze hun moter kapot wat stukken meer kost
ik weet niet of je de uitlaat van een 450 bij u hebt liggen maar als je toch moet kopen koop u dan een uitlaat voor een warrior
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
glenn 91
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: uitlaat(demper) van een yfz 450 op een warrior 350

Bericht door glenn 91 »

yamahakoppel schreef:past dat :?
als de uitlaat te groot is ga je ook geen effect hebben, stel de vraag eens anders om of de uitlaat van een warrior iets opleverd op een yfz 450 dan zal hij wel te klein zijn zeker :roll:

man man waar zijn we mee bezig en dan zijn ze verwondert dat ze stukken aan hun quad krijgen van al in mekaar steken om toch maar 1 € uit te sparen en langs de andere kant rijden ze hun moter kapot wat stukken meer kost
ik weet niet of je de uitlaat van een 450 bij u hebt liggen maar als je toch moet kopen koop u dan een uitlaat voor een warrior
groot gelijk, lierver 499 ipv 500 euro , ge kunt het beter ineens deftig doen,heb je het langste en het meeste plezier van, en is achteraf gezien goedkoper;)

450 uitlaat past niet op een 350 , doen ze met een reden ;) 350 uitlaat zou eraf knallen op een 450 denk ik, en een 450 uitlaat op een 350 blijf je voor het licht staan tot het weer op ornje springt

greetz
Plaats reactie