- blijft hij dan nog wel betrouwbaar?
- ben ik verplicht een yoshi demper te steken? of kan ik bv. andere voorbocht met rino behouden (mits aanpassing aan rino)?
oja voor de reactie's komen, ik ga er GEEN kopen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Als je dat zegt dan bestel je hem waarschijnlijk volgende week, jou kennendeHanzie schreef: oja voor de reactie's komen, ik ga er GEEN kopen
gewoon omdat dit interresante info is voor iedereen die het wil weten bigbore is toch meestal de laatste en overtreffende mod om uit te voeren maar als je dan nieuwe cams ed moet kan je beter mee beginnen gelukkig is dit niet zoMika schreef:Waarom vragen als je het niet moet hebben
hpi cdiNo Limit YFZ schreef:Oh, en je kan alles behouden wat je nu hebt, uitlaat, nokkenassen, CDI,...
Welke CDI heb je trouwens ?
Misschien is een andere carb dan de volgende stap om voluit te kunnen genieten van je kit.
Ja maar je kan ook beginnen met cams en dan een keer de 450 kit nemen hoeft niet allemaal in een keerTeunie schreef:Je moet eigenlijk wel de cams nemen anders is het een half half oplossing.
Juist, de 450 kit moet je als laatste nemen ofwel alles tegelijk.Rik350 schreef:Ja maar je kan ook beginnen met cams en dan een keer de 450 kit nemen hoeft niet allemaal in een keerTeunie schreef:Je moet eigenlijk wel de cams nemen anders is het een half half oplossing.
ja idd, en zeker een pluspunt is dat het een hele kit is, en ik mijn standaard cilinder niet hoef te bewerken, en ik deze bv. als reserve heb...No Limit YFZ schreef:Vind de kit van Athena in feite zeker te overwegen. Is de mod die de meeste pk's winst geeft en een echt bom zal maken van de quad. En de prijs vind ik redelijk, zeker als je weet dat een cilinder bij Yamaha algauw 1000-1200 € kost...
ja die kits bestaan, maar kunt ze gewoon uitboren en andere zuiger erin, voeg me toe als je graag pk's wil winnen op je warriorYFZ--Lover schreef:bestaan er ook bigbore kit voor de warrior
??
want ik wil echt PK winst hebben
kan je trouwens een warrior watergekoeld maken?