en wat doe je van werk/of wat wil je doen ?
ik stel jullie deze vraag omdat ik stillaan over men eigen 'toekomst' moet beginnen denken en sterk aan het twijfelen ben,
ik doe nu mechanische technieken (BSO), en zou na dit jaar voor de richting 'auto' (aan auto's werken, alles over de auto) OF 'lassen' willen doen.
in 'auto' zit denk ik wijnig toekomst in, omdat alles toch elecktronisch aan het worden is, maarja ik werk graag aan zo'n dingens vooral aan quads enzo
 .
.en 'lassen' daar zit veel toekomst in (volgens men leerkracht) en valt goed mee te verdienen, maar wil het wel niet gans men leven doen.
dus ja ik vraag jullie raad
 , en wa jullie doen en/of hebben gedaan
  , en wa jullie doen en/of hebben gedaan   
 gr. !!

) heb het 1 jaar gedaan tegen mijn zin punten logen er ook niet om
  ) heb het 1 jaar gedaan tegen mijn zin punten logen er ook niet om   )
 )

waarom je leert alles waarschijnlijk. een maat van mij is in de tijd van carburators afgestudeerd en volgt nu nog jaarlijks bijscholing via zijn werk de auto's evolueren en je moet gewoon zorgen dat je mee blijft gaan is in elke sector zo. mijn pa zegt altijd stilstaan is achteruit gaan en het beste is van voor proberen te lopen want volgen is achter blijven
  waarom je leert alles waarschijnlijk. een maat van mij is in de tijd van carburators afgestudeerd en volgt nu nog jaarlijks bijscholing via zijn werk de auto's evolueren en je moet gewoon zorgen dat je mee blijft gaan is in elke sector zo. mijn pa zegt altijd stilstaan is achteruit gaan en het beste is van voor proberen te lopen want volgen is achter blijven