Wat denken jullie is een goes 220 geschikt om te crossen? ( Sprongen, crossbaan)
Het ziet er allemaal prima uit. Het is alleen wel een automaat en niet geschakeld.
Goes 220
Re: Goes 220
Ja ik heb ook een goesquad en woon op een boerderij en kan daar jumpings maken daarom vraag ik me af als ik met een goes 220 kan jumpen
Mijn eerste quad was een Polaris 220, die hebben dezelfde blok als een Goes 220 en daar crosste ik ook mee.
Off-road en heb ook enkele keren op parcour gereden.
Off-road en heb ook enkele keren op parcour gereden.
Yamaha YFZ480Build in progress
merci vo de tip
[b]nog een paar vraagjes over het quadcrossen en het 220 model, is de quad meer geschikt voor in het modderparcour of meer voor in een parcour met jumps en stukken waar je snel kan rijden, is quadcrossen lastig of niet ik ben op dat vlak eigenlijk nog een groentje dus daarom, wat was de topsnelheid van jou polaris 220 bij mij 70.
[/b]
[/b]
Topsnelheid weet ik niet meer, is al 5j geleden
Voor parcours is het niet de ideale quad zoals ik al zei, is hier niet voor gemaakt eigelijk.
Maar toch om op jouw vraag te antwoorden: meer voor het 'jumps-bochten-crossparcour' dan echte mudpits, want het is een sportquad.
Voor parcours is het niet de ideale quad zoals ik al zei, is hier niet voor gemaakt eigelijk.
Maar toch om op jouw vraag te antwoorden: meer voor het 'jumps-bochten-crossparcour' dan echte mudpits, want het is een sportquad.
Yamaha YFZ480Build in progress
merci kga e ki proberen