pro armor bumper van LTZ op LTR?
pro armor bumper van LTZ op LTR?
Wie weet waar je in europa ergens een Pro Armor Pro Am bumper voor een ltr 450 kan krijgen?
Ik heb heel internet al afgezocht en kan nergens geen europeese online-shop vinden die hem kan leveren .
Kan iemand me helpen?
EDIT : ik heb na een beetje research op enkele amerikaanse fora gelezen dat een ltz 400 bumper ook op ltr 450 past. Klopt dit? Want dan kan ik misschien wel in de eu aan de pro armor bumper geraken
Ik heb heel internet al afgezocht en kan nergens geen europeese online-shop vinden die hem kan leveren .
Kan iemand me helpen?
EDIT : ik heb na een beetje research op enkele amerikaanse fora gelezen dat een ltz 400 bumper ook op ltr 450 past. Klopt dit? Want dan kan ik misschien wel in de eu aan de pro armor bumper geraken
Laatst gewijzigd door 72_mrd op za 25 feb, 2012 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Re: pro armor bumper
Zoek eens op ebay.com. is waarschijnlijk goedkoper en binne een week of 2 heb je het. Heb deze week een complete uitlaat besteld voor 419 euro met verzenden erbij. Vaak loont het zich wel. wel rekening houde dat je soms belasting erover moe
t betale
t betale
HONDA the dream of power
De zwarte Pro Am serie.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
http://www.ebay.com/itm/pro-armor-pro-a ... es&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet of hij naar europa verzend.
Weet niet of hij naar europa verzend.
HONDA the dream of power
Op ebay vind je er dat is het probleem niet, maar dan wordt het al een duurder bedoeling als er eentje in europa vastkrijgen denk ik. Ik heb naar verschillende shops gemaild maar voorlopig nog geen resultaat.
Weet iemand wie er in de benelux de importeur is?
Weet iemand wie er in de benelux de importeur is?
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Re: pro armor bumper van LTZ op LTR?
Ik heb het antwoord gevonden : de bumpers kan je gewoon wissellen want hij zijn de zelfde partnr's voor ltr en ltz bij verschillende merken.
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
http://www.ebay.com/itm/Pro-Armor-DOMIN ... 231a5adc82
Misschien heb je er nog iets aan?
Groetjes Kevin..
Misschien heb je er nog iets aan?
Groetjes Kevin..
Never drive faster then your guardian angel can fly...
Bedankt, maar ik het een Moose Podium bumper gekocht voor een LTZ.
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
no problem! Veel plezier met je aanwinst! 
Never drive faster then your guardian angel can fly...